کد خبر: ۵۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲

بردارکُش مرودشتی در کمتر از 12 ساعت دستگیر شد

قاتلی که اقدام به قتل برادر خود با اسلحه گرم كرده و متواری شده بود در کمتر از 12 ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان "مرودشت" دستگیر شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی نیروی انتظامی فارس،‌ فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت" با اعلام این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "سیوند" از یک مورد تیر خوردگی منجر به فوت در آن حوزه مطلع شدند.

سرهنگ "شیبانیان" ادامه داد: ماموران بلافاصله در محل حاضر و در همان بررسی های اولیه  مشخص شد مقتول توسط برادر خود با اسلحه گرم به قتل رسیده و قاتل متواری شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت  موضوع بلافاصله اکیپی از کارآگاهان و پلیس آگاهی جهت شناسایی و دستگیری قاتل تشکیل و فعالیت خود را از همان لحظه آغاز كردند.

سرهنگ "شیبانیان" تصریح کرد: تلاش ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات  فنی و پلیسی، تحقیقات میدانی و مراقبت های شبانه با موفقیت همراه شد و آنان محل اختفای قاتل فراری را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" گفت: بعد از شناسایی محل اختفای قاتل، بلافاصله ماموران جهت دستگیری وی اقدام و او را در کمتر از 12 ساعت در مخفیگاهش که یکی از باغ های اطراف همان روستا بود دستگیر كردند.

سرهنگ "شیبانیان" در پایان خاطر نشان كرد: در بازجویی های فنی از قاتل، قتل برادرش از وی کشف و او انگیزه قتل را اعتیاد مقتول به مواد مخدر و درگیری های خانوادگی عنوان كرد.

نظرات بینندگان