کد خبر: ۵۳۲۰۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
سرپرست فرمانداری خرامه:

اگر مجبور شوم هزینه بدهم از حق پایمال شده مردم دفاع می‌کنم

اقتصادی که در شرایط فشار و تحریم علیه ما تعیین شده و موجب رشد و شکوفایی توسعه باشد اقتصاد مقاومتی است، ما باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، اولین جلسه شورای اداری شهرستان خرامه به ریاست احسان خازن سرپرست جدید فرمانداری خرامه با حضور امام جمعه، بخشداران، اعضای شورای اداری و شورای شهر و روستا و دهیاران در سالن حافظ دانشگاه پیام نور خرامه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه ضمن تشکر از نماینده مردم در مجلس، فرماندار، اعضای شورای اداری، به حدیثی از امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: هرکس به مردم خدمتی کند به اندازه کسانی که از این خدمت بهره می برند به همان اندازه برای او ثواب می نویسند.

احسان خازن سرپرست فرمانداری خرامه به مسئله اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: تحریم های اقتصادی کاراترین و آخرین هربه استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی بود البته ضعف ما تکیه بر اقتصاد تک محصولی برپایه نفت بود، ابزاری که زمانی به عنوان ابزار فشار بر دشمن محسوب می شد اکنون به نقطه ضعف ما تبدیل شده است.

وی اقتصاد مقاومتی را تعریف کرد و گفت: اقتصادی که در شرایط فشار و تحریم علیه ما تعیین شده و موجب رشد و شکوفایی توسعه باشد اقتصاد مقاومتی است، ما باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

خازن در ادامه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به تشریح راهکارهایی همچون مردمی کردن اقتصاد، مدیریت مصرف و زندگی به سبک اسلامی پرداخت.

سرپرست فرمانداری خرامه ضمن تشکر از سپاه ناحیه خرامه به خاطر اقدامات انجام شده در زمینه اقتصاد مقاومتی و تشکیل کارگروه در این موضوع، این حرکت بزرگ را لبیک به فرمایشات  مقام معظم رهبری عنوان  کرد.

رییس شورای اداری شهرستان به محرومیت های منطقه اشاره کرد و خطاب به مدیران گفت: سالهاست که این شهرستان مورد کم لطفی قرار گرفته به ویژه در عرصه کشاورزی در حق آن اجحاف شده است، حتی اگر مجبور شویم هزینه بدهیم باید از حق قانونی پایمال شده مردم دفاع کنیم.

خازن به برنامه های آتی خود در موضوعات مختلفی همچون شهرک صنعتی، محورهای مواصلاتی، امور شهری خرامه و سلطان شهر، دیدار با خانواده شهدا و کلاس اخلاقی معرفتی ویژه روسای ادارات اشاره کرد و به تشریح آنها پرداخت.

وی در تبیین نکات اداری خطاب به روسای ادارات گفت: مدیران تفکر بسیجی و جهادی داشته باشند و 24 ساعته آماده خدمت باشند، هزینه های اداری را کم کنند و از بیت المال حفاظت کنند، در بازدیدهای سرزنده رعایت نظم و نظافت ادارات ضروری است.

 در این مراسم، علی پورصالحی رییس اداره آبیاری شهرستان، فرج اله شهریاری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، کرامت نظری رییس اداره گاز و محمد کشاورز مسئول شهرک صنعتی خرامه به بیان گزارشی در حوزه فعالیتی خود پرداختند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسین زاده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
0
کاش ذره ای هم از حق مردم سروستان دفاع کرده بودید تا امروز شاهد نابسامانی های این شهرستان نباشیم. آقای خازن قریب به یک ماه است که در خرامه فرماندار شده و جای بسی تعجب است که اینگونه می گویند در حق خرامه سالهاست اجحاف شده. هرچند شیرازه معمولا حرف دل و منطقی ما رو نمیذاره اما شاید اینگونه کمی سبکتر شویم چون تنها دغدغه ما توسعه و پیشرفت طبق منویات رهبری عظیم الشان می باشد ولاغیر..امیدواریم همانگونه که در کوار و سروستان گفتند امانتدار انتخابات بودند در خرامه هم که جزء این حوزه انتخابیه هست هم امانتدار خوب نظام و رهبر و شهدا در انتخابات آتی مجلس باشند
حرف حق
Pakistan
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
0
همه مسئولینی که به شهرستان خرامه آمده اند می گویند حق شهرستان خرامه پایمال شده. بالاخره ما نفهمیدیم چه کسی حق مردم خرامه را پایمال کرده و ایشان از چه کسی می خواهد حق پایمال شده را بگیرد؟ اگر منظورش کارمندان ادارات شهر خرامه است که آنها زیر نظر فرمانداری می باشند. اگر هم منظورش مسئولین استانی است که شخص فرماندار منصوب شده ی آنها است. شما پیدا کنید مقصر را ...
جاوید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
0
عجب رهگذری داشتن ایشون و جالب اینه از ابتدای انتخابات مجلس نهم کوار بودند و بعدش رفتن سروستان و درابتدای انتخابات مجلس دهم فرماندار خرامه...این خط سیر در یک حوزه انتخابیه به چه معناست آقای استاندار..لطفا به حساسیت های مردمی بویژه در این سه شهرستان که در یک حوزه انتخابیه هستند توجه بیشتری معطوف دارید.مردم کوار در تعجبند چگونه فرماندار خرامه میشود فرماندار کوار و فرماندار سروستان میشود فرماندار خرامه..!!! کسی میتونه این سوال رو جواب بده؟/ از سایت محترم شیرازه هم خواهش میکنم اگه جواب این معما رو پیدا کرد واسه ما هم بذاره..ممنون و سال نو پیش پیش مبارک همه خوانندگان این سایت پرمحتوا و دست اندرکاران این سایت خوب فارسی.
روحانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
2
خازن مدیر توانمند ولایقی است استانهدار با این انتخاب خود گل کاشت احسنت به آقای استاندار
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
2
خازن درست گفته محرومیت های خرامه را با سروستان مقایسه کنید تا بفهمید چرا به خرامه ستم شده واقعا در دولت های قبل خرامه نادیده گرفته شده قطعا خازن موفق خواهد شد
کواری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
0
امیدواریم همانگونه که درانتخابات مجلس در کوار خوش درخشیدنددر آینده در خرامه هم همانگونه عمل کنند!
محمدنیا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
0
وقتی انتخاب استاندار احساسی و از سر معامله با نماینده مجلس باشه انتظار بیشتری نمی توان داشت که این استان متحول شود..جالبه استاندار از روز اول گفته بود مشکل استان سیاست بازی هست و الان در بیشتر انتصابات به ویژه در این سه شهرستان ردپای محض سیاست بازی و آینده نگری برای انتخابات آینده مجلس مشهود گردیده.آقای استاندار این بود وعده روز اولتان برای برچیده بساط سیاست بازی و معامله گری؟؟ راه رو اشتباه می روید برادر گرانقدر...
ناشناس
-
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
1
عزیزم خازن برای ما سروستانیها هم سنگ تمام گذشت دوران مسئولیت خازن دوران رشد وشکوفایی سروستان بود.خازن تا ابد در قلب ما جا داری
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
0
اگر شهدا را قبول دارید جای خود را به ادم توانمندی بده تا خدمت کند