کد خبر: ۸۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
فرمانده سپاه ناحیه خرامه:

قرارگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان خرامه تشکیل شود/ از طرح های کارشناسی نشده استقبال نکنید

فرماندار شهرستان به عنوان فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی به صورت میدانی و با تدابیر و مدیریت لازم نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی فرماندهی نماید، مسئولین شهرستان هم با دغدغه حداکثری از مسئولین استانی و کشوری جهت تحقق ایده ها و طرح های اقتصاد مقاومتی دائما مطالبه گری کنند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، اولین جلسه شورای اداری شهرستان خرامه با حضور مسئولین و مدیران شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه خرامه در این جلسه با اشاره به دغدغه ها و فرمایشات چندین ساله مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: در این خصوص مسئولین کوتاهی نموده و همین امر باعث گردید تا شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شود.

وی ضمن تشریح وضعیت نابسامان اقتصادی شهرستان به ارائه پیشنهاداتی به مسئولین شهرستان به ویژه فرماندار پرداخت و تاکید کرد: بایستی در اسرع وقت یک قرارگاه فعال اقتصاد مقاومتی در شهرستان راه اندازی شود.  

افشاریان در ادامه، راه اندازی و حمایت ویژه از کارگاههای تولیدی زودبازده در سطح شهرستان، بهره گیری از نظرات کارشناسانه طرحها و راهکارهای مناسب در قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان و جلوگیری از استفاده تجربیّات ناموفق در امر کشاورزی را به عنوان برخی دیگر از راهکار ها عنوان کرد و بیان داشت: تولیدکنندگان موفق و مطرح در هر منطقه را شناسایی و در محافل رسمی از آنها تجلیل کنید.

فرمانده سپاه ناحیه خرامه ادامه داد: فرماندار شهرستان به عنوان فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی به صورت میدانی و با تدابیر و مدیریت لازم نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی فرماندهی نماید، مسئولین شهرستان هم با دغدغه حداکثری از مسئولین استانی و کشوری جهت تحقق ایده ها و طرح های اقتصاد مقاومتی دائما مطالبه گری کنند.

وی در پایان ضمن تشریح فعالیتهای موفق اقتصاد مقاومتی که درسال 94 توسط سپاه صورت گرفته است گفت: تحت هیچ شرایطی پذیرای برخی از پروژه ها و طرح های غیر کارشناسی شده جهت اجرا در شهرستان نباشید.

نظرات بینندگان