کد خبر: ۵۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۲
رئیس اورژانس فارس در پاسخ به شیرازه:

مصدومیت ها در شیراز 55 درصد کاهش و در شهرستان ها 160 درصد افزایش داشت/ دیشب تلفات جانی نداشتیم

به گفته مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس تعداد ماموریت‌های اورژانس شیراز در آخرین چهارشنبه امسال 338 مورد بود

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس از کاهش 55درصدی مصدومیت‌های ناشی از حوادث چهارشنبه‌سوری آخر سال92 در شهر شیراز نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: این آمار در شهرستان‌ها حدود 160 درصد افزایش داشته است.

دکتر کامران فیروزی در گفتگو با خبرنگار شیرازه، تعداد مصدومین حوادث چهارشنبه سوری در استان فارس را 23 نفر اعلام و اظهار کرد: در سال‌های گذشته آسیب‌های شدید که منجر به تخلیه چشم می‌شد، وجود داشت اما خوشبختانه امسال تنها 13 نفر در شیراز دچار سوختگی سطحی و آسیب‌هایی در ناحیه سر و صورت شدند که از این تعداد 6 نفر به طور سرپایی درمان و 7 نفر به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی با اشاره به افزایش آمار حوادث چهارشنبه‌سوری در شهرستان‌ها گفت: 10 نفر در شهرستان‌های کازرون، جهرم، مرودشت و فسا مصدوم شدند که 8 نفر در محل درمان و 2 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس تعداد ماموریت‌های اورژانس شیراز در آخرین چهارشنبه امسال 338 مورد بوده که نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.

وی در پایان از مردم، تیم‌های اورژانس، پلیس نیروی انتظامی و راهور که کنترل خوبی در جهت کاهش حوادث داشتند، قدردانی کرد.

نظرات بینندگان