کد خبر: ۵۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۳

بازدید 176 هزار نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از بازدید 176 هزار نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی این استان در دو روز ابتدای سال جاری خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، مصیب امیری در حاشیه بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس از بازدید حدود 176 هزار نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی این استان خبر داد و اظهار داشت: از 29 اسفند ماه گذشته تا اول فروردین ماه 93 بیش از 175 هزار و 690 نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی این استان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ابراز داشت: از 28 اسفند ماه 92 تا اول فروردین ماه سال 93 نیز 209 هزار و 369 نفرشب اقامت در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و منازل استیجاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال به دنبال ارائه آمار به شکل کیفی و با منظور تعداد اقامت و اسکان مسافران هستیم، افزود: مبنای ارائه آمار مسافران نوروزی در سال جدید بازدید از اماکن تاریخی و همچنین اسکان مسافران در واحدهای اقامتی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اضافه کرد: در تمام شهرستان‌های این استان ستاد هماهنگی خدمات سفر دائر شده و در حال خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان