کد خبر: ۵۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۳

«سکوت مرگ‌بار»‎ دانشجویان کمیته صیانت از منافع ایران

در تهران نیز گزارش‌های ارسالی حکایت از توزیع خودجوش و مردمی این نشریه در ده نقطه اصلی تجمعات فاطمی در تهران دارد. گزارش‌های ارسالی از مشهد نیز حاکی از استقبال بی‌نظیر مردم عزادار از پخش این نشریه است.
به گزارش شیرازه به نقل از تریبون مستضعفین، کمیته صیانت از منافع ایران، نشریه «سکوت مرگبار» (توافق ژنو؛ از واقعیت تا رویا) را ویژه زائران نوروزی راهیان نور و حرم رضوی آماده چاپ کرد.

طبق گزارش‌های رسیده از تهران و سایر شهرهای ایران دیروز عزاداری‌های گسترده‌ی فاطمی شاهد توزیع خودجوش و مردمی این نشریه بود. این نشریه که به همت جمعی از دانشجویان عضو کمیته صیانت از منافع ایران، طراحی گردید در عین داران بودن طراحی ساده دارای مطالبی دقیق بوده و برخی از آنها (مانند بخش آیا می‌دانید) پس از چندین رفت و برگشت مطلب با کارشناسان ویرایش و نهایی شده اند.

در تهران نیز گزارش های ارسالی حکایت از توزیع خودجوش و مردمی این نشریه در ده نقطه اصلی تجمعات فاطمی در تهران دارد. گزارش های ارسالی از مشهد نیز حاکی از استقبال بی نظیر مردم عزادار از پخش این نشریه است.

این نشریه که در قطع A3 و به صورت تک برگ جهت توزیع مردمی طراحی شده است، دو تا خورده و سه بخشی (سه لتی) می‌شود و شامل این بخش‌ها می‌باشد: مثلث سکوت، آیا می‌دانید، هسته‌ای بهانه است، راه اینجاست، آشنایی با نظرات چند کم‌سواد، طومار پیامکی.

فایل نشریه را می‌توانید از اینجا دانلود کنید: نشریه سکوت مرگبار

همچنین مجموعه هایی که می خواهند نشریه را در شهر خودشان چاپ کنند، می توانند با info@sianat.org مکاتبه نموده و فایل باز نشریه را بگیرند.

سکوت مرگبار


نظرات بینندگان