کد خبر: ۵۳۸۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی یکشنبه 17 فروردین 1393

مسایلی که خیلی ها را خجل می کند!

تیتر یک امروز تمام مطبوعات فارس از صحبت های رییس جمهور انتخاب شده!
به گزارش شیرازه، سالاد امروز را با تیتر یک تمام روزنامه های فارس شروع می کنیم که از میان صحبت های رییس جمهور انتخاب شده اند و جالب اینکه همگی دست روی یک جمله رییس جمهور گذاشته اند «مسایل را بیان کنم خیلی ها خجل می شوند». اما در این میان فقط «نیم نگاه» متفاوت ظاهر شده و جمله‌ی دیگری را به عنوان تیتر یک خود برگزیده. صفحه اول این روزنامه اکثرا پیرامون مسایل کشوری تیتر خورده. صفحات داخلی هم که پر شده از صحبت های مسئولین فارس راجع به نام گذاری امسال که ما چنین می کنیم و چنان، که این شعار محقق بشود و تعریف و تمجید از عملکرد نوروزی دستگاه های فارس. عده ای هم صحبت های ابتدای سال رهبر انقلاب را تشریح کردند و برای رسیدن به این چشم انداز راه کار ارایه داده اند که امیدواریم این حرف ها فقط در حد حرف نماند.

 

«افسانه» تیتر زده «قصه 2هزار هکتار زمین و یک تابلو» و ترجیح داده اشاره ای هم تخلفات ادارات فارس کرده باشد. به علاوه صحبتی هم از شهردار با عنوان «شیراز یکی از بزرگترین مراکز توریستی ایران است» چاپ کرده. صفحات داخلی هم پر از آمار و ارقام در مورد عملکرد دستگاه ها و بازدید ها و... است.
 

 

 
«سبحان» هم مسایل استانی را به حاشیه برده و صفحات داخلی خود را هم به رضایت سازمان های استانی از خود اختصاص داده که همگی خیلی خوب عمل کردند و...
 

 

 
«عصرمردم» هم، راه دیگر روزنامه ها را پیموده و تمام تعاریف و خودستایی ها را تیتر کرده و گوشه چشمی هم به صحبت های ابتدای سال رهبر انقلاب و تفاسیر مسئولین از این صحبت ها، داشته است. اما برسیم به عکس صفحه اول این روزنامه که از ساخت صحن جدید
شاهچراغ است زیر آن آمده «خردادماه، صحن جدید آستان شاهچراغ (ع) آماده می شود» به نقل از حجت الاسلام اسماعیل پور.
 

 

 
«خبرجنوب» «فرهنگ و اقتصاد پاشنه آشیل توسعه فارس» را تیتر زده و در صفحه داخلی خود مفصل به این موضوع پرداخته که با تمام مسئولین استانی پیرامون این موضوع مصاحبه های مختصر انجام داده و در کنار هم آورده. صحبتی هم از استاندار که گفته «شیراز گنجایش صنعتی شدن ندارد، باید به استعداد های گردشگری آن توجه کرد» هم در صفحه اول جا خوش کرده. صفحه گردشگری هم تمام صفحه را به جاذبه های داخلی و خارجی، استانی و برون استانی پرداخته. در صفحه ورزشی هم شاهد دو عنوان مهم هستیم: «شیراز میزبان رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور» و «فارس میزبانی جام ملت های فوتبال آسیا را می خواهد».
 

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسن باقری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
0
قربون خدا برم که تو را زاده....
ولش کنید بنده خدا هنوز تو فکر توافقات ژنو هست....
الهم الحفظ قائدنا الامام الخامنه ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
0
امان از ژورناليسم زرد و كاسه ليسي و دست به عصا رفتن و چشم به دست دولت بودن....