کد خبر: ۵۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳

دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت با خانواده معظم شهدای سنی اوز

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان لارستان با خانواده های معظم شهدای اهل سنت اوز دیدار کرد.

به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه؛ منصور محتاجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان لارستان به اتفاق محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز،بهرام زمانی رییس اداره آموزش و پرورش اوز،سروان رضوی فرمانده سپاه اوز و حضرت حجت الاسلام والمسلمین رحیمی امام جماعت مسجد اهل بیت اوز و تعدادی از روحانیون با حضور در جمع خانواده های معظم شهدای اهل سنت اوز،شهیدان محمد امین احمدپور،غلامرضا صالح نژاد و احمد نظافت، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای والا مقام،با خانواده محترم آنان دیدار و گفتگو کردند و به بررسی مسائل و مشکلات آنها نیز پرداختند.

در این دیدار صمیمانه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان لارستان طی سخنانی امنیت و آسایش مردم را مرهون ایثار و از خود گذشتگی و رشادت های جوانانی دانست که با نثار خون پاک خویش عزت و اقتدار مردم و کشور را تضمین کردند.

در ادامه این دیدار صمیمانه لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از طرف مدیریت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس تقدیم این 3 خانواده معظم شهدا گردید.

گفتنی است شهید محمد امین احمدپور در سال 1347 در شهر اوز متولد شد که درتاریخ 16 دی ماه 1364 در جبهه های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین شهید احمد نظافت متولد 1341 و شهید غلامرضا صالح نژاد متولد 1347 در سال 1364 در منطقه فکه مفقود الجسد شده اند. روحشان شاد و یاد و نامشان گرامی باد.

نظرات بینندگان