کد خبر: ۵۵۲۹۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در شورای اداری استان؛

تولیت جدید استان محبوب و مورد اعتماد است/ تمام توان فارس برای خدمت به این آستان مقدس به کار گرفته شود

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی گفت: خدمت به آستان مقدس شاهچراغ(ع) بهترین عمل صالح است که این فرصت کم نظیر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شده است.
به گزارش سرویس سومین حرم شیرازه؛ جلسه شورای اداری استان فارس عصر روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در حرم شاهچراغ علیه السلام برگزار شد.

 وی با بیان فرصت خدمت مسئولان استان فارس به آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، گفت: «خدمت به این آستان مقدس بهترین عمل صالح است که این فرصت کم نظیر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شده و این حرم مطهر نه تنها برای استان فارس، بلکه مایه افتخار ایران، جهان تشیع و جهان اسلام است».

محمدی گلپایگانی با اشاره به وجود امام‌زادگان جلیل‌القدر در ایران، نام گذاری شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) از سوی مقام معظم رهبری را مایه مباهات و فخر استان فارس و دانسته و افزود: «شایسته است آنچه در توان استان فارس است برای خدمت به این آستان مقدس به کار گرفته شود و خدمت به این آستان در قالب خدمت به زائران این آستان مقدس متجلی است که مسئولان استان فارس باید در این امر اهتمام داشته باشند».

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان عشق و علاقه مردم به این امام‌زاده واجب التعظیم، به حضور زائرانی از شیراز، شهرهای استان و ایران و حتی خارج کشور اشاره کرده و اظهار داشت: «دست‌های فریب خورده هرچه در دشمنی با این بزرگواران انجام دهند، توجه مردم به این آستان‌‌ها بیشتر خواهد شد».
 وی با ملعون دانستن تکفیری‌ها آن‌ها را  بلایی عظیم برای جهان اسلام دانسته و افزود: «یقین بدانید این‌ها می‌خواهند این چراغ را خاموش کنند اما هرگز نمی توانند این کار را بکنند زیرا مردم به این امام‌زادگان عشق و علاقه دارند.»

محمدی گلپایگانی با تاکید بر مکتبی بودن استاندار فارس، در خصوص تولیت جدید آستان احمدی و محمدی(ع) بیان داشت: «بعد از تحول، این آستان از تولیت خوب، محبوب و مورد اعتماد و عضو خبرگان رهبری برخوردار شده است و این بسیار چیز خوبی است و شما هم در جهت خدمت به زائران کمک کنید».
وی سپس به بیان مشکلات زائران این آستان پرداخته و با بسیار سخت خواندن دسترسی زائران به این حرم، اظهار داشت: «این زائران جا باید احساس آسایش داشته باشند و راحت بتوانند زیارت کنند. زائران عاشق ائمه هستند و باید آنجنان بیایند و بروند که وقتی برمی‌گردند احساس سبکی کنند و دعاگوی شما باشند و تعریف کنند».

 رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر فراهم بودن فضای خدمت به این آستان، افزود: «امکانات رفاهی لازم است و یک شبه حاصل نمی‌شود و مستمرا باید در این خصوص کار انجام شود. زمان می‌برد اما شروع کار باید آغاز شود».

وی در پایان از خداوند منان خواستار اخلاص و قدرانی نعمت خدمت برای همه مسئولین شد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
طلبه جوان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
2
اولین استاندار دولت روحانی,به دلیل مواضع اصولگرایی,برکنار میشود .ربیع فلاح استاندار مازندران ..البته صحبتهایی نیز درباره استاندار استان فارس مبنی بر برکناری مطرح است..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
2
مگه تولیت قبلی مورداعتمادنبود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
خدا سید مهدی را رحمت کند
محمد حسینی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
آمدن مکرر اقای محمدی گلپایگانی بادعوت نهادی خاص معنا دار است همگی به هوش و به گوش باشیم