کد خبر: ۵۵۶۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
استاندار فارس در جلسه شورای برنامه‌ریزی:

تشکیل مجمع خیرین اشتغال در فارس/ رفتارهای نمایشی در اقتصاد مقاومتی پذیرفتنی نیست

یکی از اولویت‌های پیش رو تامین آب شرب روستایی و عشایری است که باید توجه ویژه به آن شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، استاندار فارس با اشاره به پیشتازی فارس در زمینه فعالیت های مجمع خیرین مدرسه ساز و تامین سلامت در کشور گفت: به منظور بهره‌گیری از سرمایه های مردمی و همکاری خیرین برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی، برای نخستین بار در کشور مجمع خیرین اشتغال در فارس تشکیل می شود.

سید محمد احمدی در جلسه شورای برنامه ریزی استان، اقدامات و رفتارهای نمایشی در زمینه اقتصاد مقاومتی را پذیرفتنی ندانست و اظهار داشت: انتظار می رود همه دستگا‌ه‌های استان در راستای منویات مقام معظم رهبری بخصوص در حوزه اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و در این راستا از مشاوران خبره نیز استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه سیاست های 24 گانه اقتصاد مقاومتی که بر اساس توانمندی ها و ظرفیت های استان تدوین شده است به زودی به دستگاه های اجرایی فارس ابلاغ خواهد شد، خاطرنشان كرد: همه مديران بايد منطبق بر برنامه هاي اقتصاد مقاومتي اقدامات خود را در چارچوب برنامه بودجه ساليانه و برنامه پنج ساله كشور تنظيم و اجرايي كنند.

احمدی با بيان اين كه بسيج سازندگي استان برنامه خود را در راستاي توسعه كارآفريني و اشتغال‌زايي به منظور تحقق اقتصاد مقاومتي ارائه كرده است، افزود: اين طرح را به دستگاه هاي مسئول و فرمانداري هاي استان ابلاغ كرده ايم.

استاندار فارس ضمن اشاره به راه اندازی ستاد پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی در معاونت برنامه ریزی و توسعه استانداری فارس اظهار کرد: با کمک این ستاد تلاش می شود که تمام قوانین ومقررات دست و پاگیر و مزاحم در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی شناسایی و به معاونت هاي مرتبط در رياست جمهوري اعلام شود.

نماينده عالي دولت در استان فارس بابیان اینکه اشتغال‌زایی در راس برنامه ریزی استانی قرار دارد، افزود: با توجه به اینکه اشتغال زایی با رونق تولید معنا می‌یابد، باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی و پول‌های سرگردان این بخش در ایجاد اشتغال و تولید استفاده کنیم که در این خصوص طرح‌های مصوب تدوین و در اختیار این بخش قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه طرح های مختلف در سطح سازمان‌ها برای سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده است، افزود: ما طرح های مختلف برای پیشنهاد به سرمایه گذار داریم و در خصوص طرح های خود با طرف های اماراتی، اوکراینی، کره جنوبی، چینی و غیره نیز مذاکراتی انجام داده و منتظر پاسخ آنها هستیم.

رییس شورای برنامه ریزی استان در خصوص اولویت های تخصیص بودجه در استان گفت: یکی از اولویت‌های پیش رو تامین آب شرب روستایی و عشایری است که باید توجه ویژه به آن شود.

احمدی ضمن انتقاد از نبودن امکانات مناسب در مناطق گردشگری مانند بهشت گمشده و آبشار مارگون اظهار کرد: آبشار مارگون به عنوان یکی از مناطق گردشگری مطرح استان باید هرچه سریع‌تر با در نظرگرفتن ملاحظات زیست محیطی، از بن بست به وجود آمده رهایی یابد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فقیر بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
جناب استاندار محترم با سلام
لطف کنید جلوی این همه مجمع سازی را بگیرید اگر چار تا خیر هم باشه شما به این همه مجمع ساختن آبروی اسلام وایران را خواهید برد
بابا جان یک مجمع خیرین باشه اگر خیری اومد بر اساس نیتش در همان راه خرج کنید خسته شدند مردم از این همه تبلیغ بیهوده
مجمع خیرین سلامت
مجمع خیرین کتابخانه ساز
مجمع خیرین مدرسه ساز
مجمع خیرین مسجد ساز
مجمع خیرین آبادگران روستا
مجمع خیرین شهرساز
پدر چان یک .ستاد زکات بس است این همه
مجمع خیرین فلان وبهمان میخواین برای چه //
جو یای کار
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
اقای استاندار اگر واقعا راست میگویید یک همتی کنید در دولت راستگویتان خودت و تمام پیرمردهای بازنشسته بروید کنار تا زمینه اشتغال جوانان تحصیل کرده فراهم اید بابا جان شعار تا کی وقت عمل است از شعار خسته شدیم