کد خبر: ۵۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳

آستان مقدس شاهچراغ(ع) از متخصصان مشاوره و روانشناسی ‎دعوت به همکاری کرد

متخصصین علاقه مند که باید از فارغ التحصیلان رشته های مشاوره و روانشناسی در مقطع ارشد و بالاتر باشند
به گزارش شیرازه، مرکز روانشناسی و مشاوره آستان مقدس احمدی و محمدی از متخصصان علاقه مند به خدمت افتخاری دعوت به همکاری نمود.

بر اساس گزارش روابط عمومی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، غلامحسین منتخبی مدیر مرکز مشاوره آستان مقدس احمدی و محمدی گفت: مرکز روانشناسی و مشاوره آستان مقدس در راستای توسعه و گسترش خدمات روانشناختی و هم چنین ارتقاء سطح خدمات روانشناختی با رویکرد دینی و تولید محصولات مرتبط ، اقدام به جذب افتخاری متخصصین می نماید.

وی با اشاره به اینکه این مرکز دوره های تربیت مشاوره دینی را در دستور فعالیت های سال جاری خود قرار داده است افزود: متخصصین علاقه مند که باید از فارغ التحصیلان رشته های مشاوره و روانشناسی در مقطع ارشد و بالاتر باشند، پس از ارزیابی و شرکت در دوره های آموزش ،تخصصی ،روانشناسی و مشاوره با رویکرد دینی و کسب امتیاز لازم می توانند دوران خدمت افتخاری خود را به صورت حضور در مرکز و ارائه خدمات مشاوره ای به زائرین سپری نمایند.

منتخبی در ادامه به موضوع اهمیت تربیت مشاورین دینی و مذهبی اشاره کرد و افزود: زائرین و مجاورین حضرت شاهچراغ  این انتظار را از مرکز مشاوره آستان دارند که مشاوره و راهنمایی هایی که ارائه می شود مبتنی بر مبانی دینی و آیات و روایات باشد و احکام شرح مقدس در اولویت باشد، لذا این مرکز مصمم است که بستر این گونه خدمات مشاوره ای را در آستان مقدس فراهم آورد.

در ادامه وی به واحد تولید محصولات فرهنگی که تحت اشراف این مرکز شروع به فعالیت نموده اشاره کرد و خواستار مشارکت متخصصین اعم از دانشگاهیان و طلاب و اساتید حوزه، در راستای تولید محصولات فاخر فرهنگی در این مرکز شد .

وی خاطر نشان کرد: مخاطبین این مرکز، از این پس محصولات فرهنگی اعم از نرم افزار، کتابچه، بروشور، فلش کارت و نشریاتی را دریافت خواهند کرد که تولید آستان مقدس بوده و متناسب با نیازهای واقعی زوار و خانواده های آنها طراحی و تولید شده است.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ثبت نام جهت شرکت در دوره های آموزشی و اعلام آمادگی جهت همکاری افتخاری با مرکز مشاوره آستان مقدس پنج شنبه یکم خرداد ماه 1393 بوده و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و تنظیم وقت برای مصاحبه اولیه می توانند با شماره های  2131316  الی  18 و 2240399  تماس حاصل نمایند.
نظرات بینندگان