کد خبر: ۵۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳

امام جمعه شیراز: ما کوچکتر از آنیم که بتوانیم زحمات جانبازان را جبران کنیم

اختصاص روز میلاد حضرت ابالفضل(ع) به عنوان روز جانباز، لفظ بسیار با معنایی است

به گزارش شیرازه، نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس اظهار داشتند: آحاد جامعه وظیفه دارند در مناسبتهای گوناگون به جانبازان که شهدای زنده هستند سر بزنند.

رئیس جامعه روحانیت شیراز افزود: شرایط خاص جانبازان و صبر و پایداری و مبارزه با سختی های چندین ساله آنها برای سایر افراد جامعه درس است و دیگران باید از آنها الگو بگیرند.

بر اساس گزارش روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، آیت الله ایمانی به مناسبت روز میلاد فرخنده حضرت عباس بن علی (علیهم السلام) با دو تن از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس دیدار کرد و بیان داشت: اختصاص روز میلاد حضرت ابالفضل(ع) به عنوان روز جانباز، لفظ بسیار با معنایی است چرا که آن حضرت ابتدا جانباز شدند و بعد به شهادت رسیدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس ادامه داد: همه جانبازان ما، شهدایی هستند که در جامه ما در حال زندگی اند و این عزیزان هر روز ده ها بار دردی را که یک شهید متحمل شده، متحمل می شوند.

آیت الله ایمانی در این دیدار خاطرنشان ساخت: جانبازان حق بسیار بزرگی بر گردن مردم دارند و همه مردم باید قدر شناس این گوهرهای گرانبها باشند.

رئیس جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: همه ما کوچکتر از آن هستیم که بتوانیم زحمات جانبازان را جبران کنیم و امیدواریم که انشاءالله خدای متعال این عزیزان را اجر دهد.

نظرات بینندگان