کد خبر: ۵۶۶۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

نقیب زاده: مردم نوعی زورگویی را در شهرداری شیراز مشاهده می کنند

عضو شورای شهر شیراز گفت که طبق قانون هرگونه دریافت وجه از شهروندان در شهرداری باید براساس قانون باشد.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، احمد رضا نقیب زاده در صحن علنی شورای شهر شیراز تاکید کرد: آنچه از شهرداری انتظار می‌رود ارائه خدمات مطلوب همراه با شفافیت در مباحث مالی است زیرا طبق قانون هرگونه دریافت وجه از شهروندان در شهرداری باید براساس قانون باشد.

وی تصریح کرد: در یک نگاه کلی با وجود مشکلات و تنگناها، عملکرد شهرداری شیراز در اکثر موارد مطلوب بوده اما در برخی از موارد باید دقت بیشتری شود.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه کسب درآمد به هر راه و روشی نباید اولویت باشد، تصریح کرد: متاسفانه آنچه در عملکرد شهرداری شیراز دیده می شود به گونه ای است که به کسب درآمد بیشتر اصالت داده شده و در این راستا با تفسیر و تحریف ضوابط و قوانین در حوزه مدیریت درآمدی شهرداری عمل می شود.

نقیب زاده تاکید کرد: شهروندان درخصوص پرداخت به شهرداری در مقابل خدمات طبق قانون رضایت دارند اما آنچه باعث اعتراض‌های مکرر شهروندان شده رفتارهایی است که مطابق با قانون و ضابطه نیست و مردم یک نوع زورگویی را در شهرداری مشاهده می کنند.

وی افزود: مردم با زورگیری مشکل دارند و توجیهی برای رفتارهای غیرقانونی قبول نخواهند کرد.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه فعالیت‌های غیرقانونی جایگاه خدمات شهرداری را با مشکل مواجه می کند، گفت: چنین رفتاری خارج از جایگاه مدیریت کلانشهر شیراز است و چنانچه ادامه داشته باشد، جایگاه خدمات‌رسانی شهرداری را متزلزل کرده و شهرداری در اذهان شهروندان به نهادی زورگو مبدل خواهد شد لذا از شهردار انتظار می رود اصلاح این روند را جدی گرفته تا به حقوق شهروندان احترام گذاشته شود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
تعاونی مسکن
Germany
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
0
عملکرد شهر داری در رابطه با بافت فرسوده شهر شیراز عجیب وقابل تامل است از یک طرف شعار می دهند باید بافت فرسوده را بازسازی کرد از طرف دیگر عو.ارض وسهم خدمات باور نکردنی مطالبه می کنند .اگر شهرداری اینگونه با بافت قدیم برخورد نماید همچنان شاهد ویرانی مرکز شهر خواهیم بود