کد خبر: ۵۷۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۳

مظفر مختاری: فکری به حال گودال‌ برج‌هاي دوقلوي خيابان قصردشت کنید

شهروندان رفع برخی مشکلات همچون ترافیک، تاکسی و اتوبوس را از شهرداران مناطق طلب مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، عضو شوراي شهر شيراز بر لزوم تدوين برنامه جامع قرآني و ارائه دستورالعمل‌هاي يكسان فرهنگي براي افزايش تاثيرگذاري برنامه‌هاي فرهنگي در سطح شيراز و فارس تاکید کرد.

مظفر مختاري در نطق قبل از دستور خود در جلسه علني شوراي شهر گفت: با توجه به فرارسيدن فصل تابستان و همزماني با ماه مبارك رمضان و حضور شهروندان در فرهنگسراها و قرائت‌خانه‌ها، اين موضوع را باید يك فرصت تلقي كرد و انتظار می رود در این فرصت تلاش جدي‌تري در زمينه تدوين و اجراي برنامه‌هاي جامع قرآني و فرهنگي در سطح شهرداري انجام شود.

وي ضمن تاکید بر ضرورت رعايت موازين شرعي توسط تمام دستگاه‌ها اصناف و گروه‌هاي مختلف مردم در ماه مبارك رمضان ، گفت: شایسته است همه دستگاه ها از جمله شهرداری و اصناف به ویژه صنف رستوران داران و بیرون برها نسبت به رعایت موازین شرعی و حفظ شان این ماه مبارک توجه ویژه داشته باشند و بايد به‌گونه‌اي عمل كرد كه شايسته سومين حرم اهل بيت(ع) باشد.

مختاري در بخش دیگری از سخنانش گفت: گرچه شهرداري شيراز متولي اصلي فرهنگ و مسائل فرهنگي شهر نيست اما با توجه به‌اينكه شهرداري بيشترين تعداد فضاهاي فرهنگي از جمله فرهنگسراها را در اختيار دارد، بیشترین اشراف و اختیار تصمیم گیری را در این زمینه دارد لذا انتظار مي‌رود با شروع فصل تابستان، برنامه‌ريزي‌هاي جامع كوتاه مدت، ميان‌ مدت و بلند مدت براي اوقات فراغت شهروندان انجام شود.

مختاري وجود گودال‌هايي نظير محل احداث برج‌هاي دوقلوي خيابان قصردشت و ساير گودال‌هاي ايجاد شده در برخي خيابان‌هاي شيراز مانند خیابان برق یا فرهنگشهر را از جمله مشكلات شيراز برشمرد كه لازم است برای حل آن اقدام شود.

عضو شوراي شهر شيراز خواستار تفویض اختیارات شهرداران در امور جاری مناطق شد و گفت: برخی از پروژه‌ها که دست و پاگیر می‌شود، موازی کاری‌ها و درخواست‌های شهروندی، این‌ها را مردم از چشم شهرداران مناطق می‌بينند، شهروندان رفع برخی مشکلات همچون ترافیک، تاکسی و اتوبوس را از شهرداران مناطق طلب مي‌كنند.

مختاري همچنين گفت: شركت‌هاي پيشخوان طرف قرارداد شهرداري براي مردم مشكلات زيادي درست كرده‌اند كه بايد نظارت و بررسي ميداني از اين دفاتر در دستور كار قرار گيرد.

برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس ، شورا ، مختاری
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۳
0
رستم قاسمی بیاد جواب بده الان!
شیرازه تو هم طرفدارش بودی...
جواب بده...