کد خبر: ۵۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

شعار محوری راهپیمایی روز قدس مرگ بر اسرائیل است/ سخنران مراسم وزیر دادگستری خواهد بود

سیستم صوتی نصب شده در خیابان زند و آزادی هنوز برق ندارد از مسئولین مربوطه خواستار رسیدگی و حل این مشکل هستیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس برنامه‌های روز قدس در استان فارس را تشریح و اظهار کرد: وضعیت امسال جهان اسلام متفاوت از سال‌های گذشته است بنابراین همه آحاد ملت مسلمان ایران باید در راهپیمایی روز قدس حضور فعال داشته باشند.

حجت الاسلام محمدرضا رضایی در نشست خبری با تصریح اینکه استکبار جهانی به دنبال رودررو قرار دادن مسلمانان است، گفت: مسائل عراق و سوریه ناشی از همین نقشه دشمن است بنابراین باید حضوری فعال و انسجام‌بخشی در روز قدس داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز حقانیت شیعه بر همگان آشکار است، گفت: مکتب شیعه تهدیدی علیه استکبار است و به همین دلیل شیعه‌کشی را در کشورهای اسلامی آغاز کردند.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به وضعیت غزه و فلسطین افزود: 8 روز است که مردم فلسطین زیر بمباران سنگین هستند و تاکنون بر اثر درگیری در غزه 8 هزار منزل مسکونی تخریب شده و 170 هزار نفر نیز آواره شده‌اند، بنابراین باید از ظرفیت روز قدس برای حمایت از مردم فلسطین استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات فارس خاطرنشان کرد: حضور گسترده و پرصلابت مردم در راهپیمایی روز قدس و اظهار انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سبب ناامیدی استکبار و دلگرمی و تشویق مردم فلسطین برای ادامه انتفاضه می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم امسال از ساعت 10:30 همزمان در سراسر شهرها و روستاهای فارس آغاز می‌شود که در شیراز نیز‌ از چهارراه پانزده خرداد شروع و به مصلای نماز جمعه ختم و در طول مسیر نیز فضاسازی و تبلیغات مناسب انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: ایستگاه‌های فرهنگی با مسئولیت سازمان ورزش و جوانان و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در طول مسیر راهپیمایی برپا می‌شود.

حجت الاسلام رضایی گفت: نیروی انتظامی در بحث ترافیک، شهرداری در بحث تنظیف و فضاسازی شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نمایشگاهی با موضوع فلسطین و غزه و حوزه هنری نیز شب شعری با ‌موضوع غزه برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام پور محمدی، وزیر دادگستری است و همه دستگاه‌های اجرایی استان آماده برگزاری هر چه بهتر این مراسم را دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه سه سال است سیستم‌های صوتی ثابت در مسیر راهپیمایی نصب شده است اما سیستم نصب شده در خیابان زند و آزادی هنوز برق ندارد از مسئولین مربوطه خواستار رسیدگی و حل این مشکل شد.

حجت الاسلام رضایی همچنین ضمن تقدیر از مسئولین سازمان اتوبوسرانی که شرایط آمدن مردم به محل راهپیمایی را فراهم و تسهیل می‌کنند از آنان خواست که برای برگشت مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه درب تمام مساجد در طول مسیر راهپیمایی به منظور ارائه خدمات به مردم باز است، گفت: در طول مسیر هم تانکرهای آب را جهت گرفتن وضو قرار خواهیم داد.

حجت الاسلام رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه، شعار محوری راهپیمایی امسال را همانند سایر راهپیمایی‌ها مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار اعلام و تفاوت راهپمایی امسال را در حضور گسترده‌تر مردم دانست و افزود: با توجه به اتفاقات اخیر راهپیمای روز قدس امسال وسیع‌تر، نافذتر برگزار می‌شود و این راهپیمایی انسجام‌بخش با شعار وحدت مسلمین خواهد بود.

هدف اصلی گروه داعش و حامیان آمریکایی آن ها ورود به ایران است

فرماندار شیراز هم در این نشست با اشاره به وضعیت جهان اسلام اظهار کرد: وضعیت امسال حساس تر از سال‌های گذشته است بنابراین حضور پرشکوه مردم در این روز با اعلام حمایت از مردم فلسطین بیانگر این است که مسلمانان هیچگاه مسئله فلسطین را فراموش نمی‌کنند.

مصطفی امیری با بیان اینکه هدف اصلی گروه داعش و حامیان آمریکایی آن ها ورود به ایران است، گفت: این مسئله ایجاب می‌کند که مردم و دستگاه‌های اطلاعاتی ارتباط بیشتری با هم داشته باشند تا مانع بروز چنین اتفاقی در ایران اسلامی باشد.

نظرات بینندگان