کد خبر: ۵۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ پنج‌شنبه 26 تیر

جای خالی «شب قدر» در یکی از روزنامه فارس

طرح تامین اجتماعی فارس برای کارفرمایان بدهکار و کارگاه های دستخوش بحران، در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شیرازه؛ «افسانه» بر خلاف تمام روزنامه ها هیچ اشاره‌ای به شب قدر نکرده است! جلسه شورای اداری استان و صحبت‌های استاندار در این جلسه موضوع تیتر یک این روزنامه است: «مدیران ناتوان اصرار بر ماندن نکنند». استاندار همچنین از برخی مدیران گلایه کرده و گفته: «برخی مدیران دوست دارند 40 سال مدیر باشند». عکس امروز این روزنامه مربوط به حوزه سلامت می‌شود که به بررسی طرح نظام سلامت در استان پرداخته و از زوایای مختلف آن را نقد کرده. «روستاهای فراموشی» عنوان یادداشت امروز افسانه است که به بررسی معضل مهاجرت از روستاها به شهرها پرداخته و این مشکل را بدتر از پیری جمعیت به شمار آورده است. «هزارمین عمل کاشت حلزون شنوایی در شیراز انجام شد» از عناوین داخلی این روزنامه است. گفتنی است که مرکز کاشت حلزون شنوایی فارس از سال 82 در شیراز تاسیس شده است و تا کنون 1000 عمل کاشت از مجموع 7000 عملی که در کشور صورت گرفته در شیراز انجام شده است.

«نیم‌نگاه» تیتر خود را به مذاکرات ایران و 1+5 اختصاص داده. پوستری به مناسبت ضربت خوردن امام علی(ع) و صحبت‌های ضرغام صادقی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، از دیگر عناوین صفحه اول این روزنامه است. استاندار در جمع نمازگزاران مسجد رسول اعظم(ص) شیراز حضور یافته و گفته: «در سال های گذشته از ظرفیت های شیراز به خوبی استفاده نشده است». این خبر در صدر اخبار داخلی این روزنامه قابل مشاهده است. یکی از صفحات داخلی اما تمام و کمال از فضایل امیرالمومنین(ع) گفته است.

«عصرمردم» با تیتری کشوری به چاپ رسیده و از حمایت دولت از فرهنگ والای اسلامی-ایرانی تیتر زده. «با مدیران کم کار خداحافظی می کنیم» را استاندار در نشست شورای اداری استان گفته و در انتهای صفحه اول این روزنامه تیتر شده. آیت الله ایمانی در دفتر خود میزبان ضیافت افطار مدیران، مسئولان و فرماندهان نظامی بوده که در این ضیافت گفته: «اگر به مفهوم مسئولیت پی ببریم، انسان را خرد می کند». این مطلب در صدر اخبار داخلی این روزنامه به چاپ رسیده است. در پایان کاریکاتور امروز که باز هم پای سبد کالا به آن باز شده؛

مدیر کل تامین اجتماعی فارس از «خبرجنوب» بازدید کرده و در این بازدید اعلام کرده: «طرح تامین اجتماعی فارس برای کارفرمایان بدهکار و کارگاه های دستخوش بحران» که این گفته‌ی وی تیتر یک این روزنامه شده. این بازدید همچنین صفحه شش این روزنامه را تمام و کمال به خود اختصاص داده. هشدار استاندار مبنی بر «خطر روبه‌رو شدن فارس با چالش های بزرگ زیست محیطی» دیگر تیتر این روزنامه است. این را استاندار در جلسه بررسی وضعیت منابع آبی استان هشدار داده که در صفحه جنوب این روزنامه به چاپ رسیده است. صفحه گردشگری این روزنامه اما به سراغ میراث ملی لارستان رفته و از تعزیه و رسم "شب برات" گفته است.

نظرات بینندگان