کد خبر: ۵۸۹۶۴
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
امام جمعه داراب خطاب به فرماندار جدید این شهر؛

در برابر خلاف های شرعی کوتاه نیایید/ در صورت کوچکترین قصور در این موارد با هم اصطکاک پیدا خواهیم کرد

امام جمعه داراب از عدم مشورت با او در انتخاب فرماندار جدید این شهر انتقاد کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از داراب آنلاین، صبح امروز مراسم تجلیل از خدمات کرامت قاسمی فرماندار پیشین شهرستان داراب و معرفی عبدالرضا (حمید) قاسم پور به عنوان فرماندار جدید این شهرستان محروم در سالن فرمانداری داراب برگزار شد.

این مراسم پر حاشیه که در با حضور معاونین استانداری فارس و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد، به علت عدم حضور امام جمعه داراب با یک ساعت تاخیر آغاز گردید.

کرامت قاسمی فرماندار پیشین داراب در سخنانی کوتاه ضمن تبریک تشکیل یکسالگی دولت تدبیر و امید گفت: اگر کاری انجام شده است از لطف و همکاری ادارات شهرستان بوده و فرمانداری صرفا هماهنگ کننده و ناظر بوده است.

وی با تقدیر از ابراز لطف روسای ادارات و مردم شهرستان گفت: خدمت در شهرستان داراب برای من افتخار بود. هر چند که در مدت مسئولیت بنده تحریم ها و فشارهای اقتصادی زیادی وجود داشت اما توانستیم با همدلی، تعامل و اتحاد اتفاقات خوبی انجام شود.

فرماندار پیشین داراب مهم ترین دستاورد دوره مسئولیت خود را دوری از حاشیه ها و باند بازی دانست و گفت: آنچه انجام شده حاصل کار جمعی ادارات شهرستان و حمایت های استانداری است و اگر کم و کاستی وجود داشته به بنده بر می گردد که بابت آن از مردم عذرخواهی می کنم.

ما از آقای قاسمی غیر از میانه روی و اعتدال ندیدیم

حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب با برشمردن خصوصیات فرماندار پیشین داراب در این مراسم گفت: آقای قاسمی مورد اعتماد همه مردم و گروه های سیاسی داراب بودند. ما از ایشان غیر از میانه روی و اعتدال ندیدیم و تشویق حضار در این جلسه بعد از سخنرانی ایشان نشان از خوبی آقای قاسمی است. بنده از طرف همه مسئولین و مردم شهرستان از تلاش های آقای قاسمی تشکر می کنم.

وی با گلایه از عدم مشورت در انتخاب فرماندار جدید داراب خطاب به فیروز آبادی مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: شما در جلسه با نماینده گزینه جدید را انتخاب کرده اید و این مراسم تشریفات است.

مردم داراب از باند و جناح بازی خسته شده اند

امام جمعه داراب خطاب به فرماندار جدید این شهرستان ضمن بر شمردن خصوصیات مردم و تاریخ داراب تاکید کرد: جناب آقای قاسم پور ضمن عرض خیر مقدم، مردم داراب از باند و جناح بازی خسته شده اند. این مردم شریف و متدین دیگر به دنبال طیف و گروه نیستند و تنفر دارند. هر کسی خواسته کار و فعالیت نکند دنبال یک باند و گروه راه افتاده و امروز شهر ما در همه زمینه ها عقب افتاده است.

 وی افزود: جهت اطلاع شما عرض می کنم ما در شهرستان داراب هزاران مشکل داریم و دیگر وقتی برای باندبازی نداریم. در این پنج سال که بنده در خدمت مردم داراب بوده ام داراب پنج فرماندار داشته که بحق آقای قاسمی متعادل ترین آنها بوده است. ایشان بیشتر از هر کسی به دنبال اتحاد و همدلی بین مردم و گروه های سیاسی بودند.

حجت الاسلام صادقی با بیان مشکلات متعدد شهرستان خطاب به فرماندار جدید داراب گفت: هر چند حرف هایی در سایت ها نوشتند اما از آنها چشم پوشی می کنیم. من قدم شما را روی چشم می گذارم، از مردم هم می خوام که شما را حمایت کنند چرا که منصوب دولت جمهوری اسلامی هستید.

اگر خدای نکرده در ارزش های اسلامی و مواضع رهبری قصور شود اصطکاک پیدا می کنیم

 وی تاکید کرد: حمایت من از شما تا زمانی است مشکلی از شما نبینیم و از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت و رهبری حمایت کنید. ما هیچ گونه اختلافی با شما نداریم و شما را برادر خودمان می دانیم اما از شما می خواهم در برابر خلاف های شرعی کوتاه نیایید. دستاوردها و ارزش های نظام باید با جان و دل حمایت شود.

 وی با بیان اینکه هیچ توقعی از فرماندار و نماینده شهرستان نداشته و ندارد گفت: من به دلیل تدین و خدمت به مردم از فرماندار قبل حمایت می کردم و از شما نیز می خواهم که مسئولین شهرستان را گرامی بدارید هر چند که اگر مسئولی کار نکرد نیاز به تذکر دارد.

امام جمعه داراب تاکید کرد: اگر خدای نکرده در ارزش های اسلامی و مواضع ولایت و رهبری کوچکترین قصوری داشته باشید ما با هم اصطکاک و اختلاف پیدا خواهیم کرد. آن وقت است که یا شما اینجا نخواهی بود، یا من نیستم و یا هر دو و راه چهارمی وجود ندارد.

به گزارش شیرازه پیش از این نیز امام جمعه برخی شهرهای دیگر استان نسبت به انتصاب فرمانداران جدید شهرهای خود انتقاداتی داشتند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
Safa
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
1
خسته نباشي شيرازه.ظاهرا نشستيد اونجا فقط حرف امام جمعه و فرموندار دولتتون رو ميشنويد.كسي ديگه صحبت نكرده؟؟به كوري چشم حسودان حميد قاسمپور هم فرموندار داراب شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
2
موقعی که مدیر کل سیاسی استانداری مسئول ستاد صیانت از آراء فتنه گران 88 است معلومه که فرماندار اینطوری بیاد
ببینیم رفیق انصاری لاری و اسکندر پور چه گلی به سر استان میزنه
نی ریزی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
1
به امام جمعه چه دخلی داره که می گوید با من مشورت نشده فرماندار نماینده دولت است نه نماینده امام جمعه ونماینده نماینده مجلس مگر برای انتصاب امام جمعه با فرماندار مشورت می شود
بسیجی
عجب ادم بی اطلاعی هستی
ناصرغفوری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
0
اگرهزاران مبلغ هم به ممالک اسلامی فرستاده شوند نمیتوانند حب علی..عشق علی...یادونام علی راازدلها بیرون کنند چون خداخواسته اینطوری شود....حمیدقاسمپورها راکه فرزندان انقلابند درحرف وعمل این مدلی نکوبید....انشاله مردم داراب ازبرکات حضورایشان وخدتمتگذاری ایشان بهرمندخواهندشد....کسانی هم که ناجوانمردانه به ایشان برچسپهای ناروایی میزنند همانهایی هستن که منافع شان باحضورقاسمپوردرفرمانداری شهرشان دردولت هفتم وهشتم به خطرافتاد....ایشان مقلدمقام معظم رهبری وسربازولایت ند،،،،
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
0
جناب آقای قاسم پور از مدیران باسابقه و ولایی استان بوده و در جاهای مختلف منشا؟ خدمات خوبی بوده است این انتخاب را به ایشان و همشهریان خوب دارابی تبریک می گویم و برای آقای قاسمی نیز در سمت جدید آرزوی موفقیت دارم.
دارابی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
2
سلام علیکم جناب اقای قاسمپور نظر حضرتعالی در رابطه فتنه سال 88 چیست این که اعلام می دارند حضرتعالی هم جزکمیته صیانت ارائ اقای موسوی بودید صحت دارا اگر ن بفرمایید که پس رابطه حضرتعالی بائ جناب اقای هاشمی که مسولیت کمیته صیانت از ارای موسوی رابرعهده داشته چه رابطه ای است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
1
لطفا به دولت منتخب مردم احترام بگذارید
بهتر است هر کس حدود و اختیارات خود را مرور کند
ali
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
1
شیرازه جون سلام..اقای قاسمپور از افرادی هستند که ......... در زمان موسوی لاری وارد وزارت کشور شدند و در زمانی که دایی ایشان(محمد راستی از نزدیکان موسوی لاری) فرماندار لامرد بود او را به عنوان دفتردار خود و معاون وبخشدار مرکزی انتخاب کرد و در لامرد چنان با مردم رفتار شد که مردم به فرمانداری حمله کردند و انجا را اتش زدند...
لابی کردن و انتخابات مهندسی برگزار کردن هنر میخواهد....
مدیر سایت
مدیر سایت
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
به دلیل عدم رعایت مقررات سایت بخشی از نظر شما حذف شد.