کد خبر: ۶۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۳

كشف محموله قاچاق 500 ميليوني در لارستان

در اين راستا مأموران به دو دستگاه خودرو سمند و پژو پارس مظنون و پس از متوقف كردن آنان در بازرسي از آنها دو هزار و 879 ثوب انواع لباس قاچاق كشف كردند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی شهرستان "مرودشت"استان فارس تعداد146 هزار و600 نخ سیگار خارجی قاچاق در آن شهرستان کشف شد.

 رييس پليس آگاهي فارس با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی شهرستان " مرودشت"  از خرید و توزیع سیگار قاچاق توسط افرادی در یکی از محلات شهرستان مطلع وموضوع را جهت بررسی بیشتر در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ"سيروس حيدري " افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی، بکارگیری شگردهای پلیسی ورصد اخبار واطلاعات موفق به شناسایی دو نفر به نام های "ن-م" و"ح-پ" در این خصوص شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی دقیق آدرس سکونت ومغازه این دو نفر با هماهنگی مقام قضایی از این اماکن بازرسی نمودند.

 رييس پليس آگاهي فارس گفت: در بازرسی از منزل ومغازه "ن-م" تعداد 140 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به همراه تعداد هشت هزارعدد فندک خارجی ودر بازرسی از مغازه "ح-پ"نیز تعداد 6 هزار و600نخ سیگار خارجی قاچاق کشف وضبط شد.

سرهنگ"حيدري " در پایان خاطر نشان ساخت: متهمین به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

انهدام باند سارقان خودرو در " قير وكارزين"

با تلاش مأموران انتظامي شهرستان "قير و كارزين" استان فارس سه سارق كه با تشكيل يك باند اقدام به سرقت خودرو مي كردند، شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان " قير و كارزين" ضمن اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت هاي خودرو در سطح شهرستان، موضوع شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ " حسين مهدوي نژاد" ادامه داد: مأموران با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي سه سارق خودرو را كه با تشكيل يك باند اقدام به سرقت خودرو مي كردند، در يكي از بخش هاي شهرستان شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه آنها را دستگير كردند.

وي افزود: در بازرسي از مخفيگاه متهمان تعداد چهار دستگاه خودرو پرايد سرقتي به همراه پلاك هاي مربوطه و مقاديري قطعات و اموال خودروهاي مسروقه كشف و متهمان با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ " مهدوي نژاد" با اشاره به جدي گرفتن هشدارهاي پليسي از سوي شهروندان گفت: از پارك خودرو در محل هاي پرت و تاريك پرهيز كرده و خودرو خود را به تجهيزات ايمني مجهز كنيد.

كشف محموله قاچاق 500ميليوني در گردنه " خور"
فرمانده انتظامي شهرستان لارستان از كشف دو هزار و 879 ثوب لباس قاچاق با ارزشي بالغ بر 500 ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ "حسين خليفه" با اعلام اين خبر گفت : مأموران انتظامي شهرستان اقدام به ايجاد ايست و بازرسي مقطعي و كنترل خودروهاي عبوري در گردنه " خور" كردند.

وي ادامه داد: در اين راستا مأموران به دو دستگاه خودرو سمند و پژو پارس مظنون و پس از متوقف كردن آنان در بازرسي از آنها دو هزار و 879 ثوب انواع لباس قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان " لارستان" با بيان اينكه ارزش ريالي محموله قاچاق كشف شده بالغ بر 500 ميليون ريال برآورد شده است گفت: در اين رابطه دو نفر متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.

كشف 10فقره سرقت از سارق حرفه اي منزل
فرمانده انتظامي شهرستان" فيروزآباد " استان فارس از دستگيري  سارق حرفه اي وكشف 10  فقره سرقت منزل خبر داد.

سرهنگ "حسين ارجمندگ" در تشريح اين خبر گفت : به دنبال وقوع چندين فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، شناسايي و دستگيري عوامل اين سرقت ها در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي، مأموران كلانتري " روزبه" در يك عمليات پليسي يك نفر سارق را شناسايي و وي را در مخفيگاهش دستگير كردند.

فرمانده انتظامي فيروزآباد تصريح كرد : در تحقيقات صورت گرفته سارق به 10 فقره سرقت منزل اقرار و ضمن معرفي به مرجع قضايي از آن طريق روانه زندان شد.

سرهنگ "ارجمند" درپايان با بيان اينكه در اين رابطه مالباختگان شناسايي شدند افزود: شهروندان به هشدارهاي پليس در خصوص جلوگيري از سرقت توجه نمايند و در صورت اطلاع از فعاليت افراد مخل نظم و امنيت در جامعه ، مراتب را به پليس110 اطلاع دهند.

نظرات بینندگان