کد خبر: ۶۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۳
عضو شورای شهر شیراز:

به‌جای مچ‌گیری، مشکلات شهر را رفع کنیم/ همه اعضای شورا اهداف محدودی را پیگیری کنند

نباید خامی کنیم بلکه باید در صحنه بمانیم و مواظب باشیم کسی ما را از کوره در نبرد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، عضو شورای شهر شیراز ضمن تبریک عید قربان و گرامی داشت دهه ولایت در صحن علنی شورا گفت: خلیل‌الله از شیره‌ی جان خود گذشت تا ما درسی بگیریم برای گذشتن از نفس عماره خویش و آنجا که صحبت از ولی فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود یادمان به سیاست‌های خطی، گروهی، جناحی و منافع شخصی نباشد و فقط فرمانبردار باشیم که در این صورت پاداش ما جامعه‌ای سالم با رهبری ولایت فقیه می‌باشد.

علی راستگو با تاکید بر اینکه باید شورا را انقلابی حفظ کنیم و با مشکلات هم بسازیم، گفت: نباید خامی کنیم بلکه باید در صحنه بمانیم و مواظب باشیم رفتار بعضی از کسانی که به‌نظر جای اعتراض دارد ما را عصبانی نکند و از کوره در نبرد چرا که رفتار منطقی و عقلانی در کار شورا ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به حل مشکلات شهر به‌ویژه معضل بیکاری این سوال را مطرح کرد که آیا مشکلاتی که همه ما در شهر میبینیم و بارها به زبان آوردیم، نباید با مدیریت جهادی رفع گردد؟ آیا در این شرایط ما باید دنبال رفاقت و دوستی و حل مشکلات باشیم یا بیاییم از دوستان خود مچ‌گیری کنیم؟!

راستگو این با یادآوری اینکه از شورا که هیچ از دنیا هم میرویم، گفت: یک سال واندی از عمر شورا گذشت اما به رغم تلاش شبانه روزی که از همه‌ همکاران دیده ام به علت متمرکز نبودن هدف و گستردگی موضوعات و ایده هایی که به نوبه خود ایده هایی والا و ارزشمند هم بودند، تأثیرات چشم‌گیری در محیط شهری نداشته ایم حال آنکه با محدود کردن هدف‌ها و پیگیری با تمام قدرت شورا حتماً در سال آینده شاهد تحولاتی خواهیم بود که به چشم همشهریان عزیز خواهد آمد.

وی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: اگر تمام 21عضو شورا روی یک یا چند هدف خاص تمرکز داشته باشیم، باور کنید که در هر مجمع و یا جلسه ای قادر به پیشبرد هدف خود می باشیم چرا که ما شورا هستیم و شورایی عمل می کنیم در این صورت می توانیم همه با هم همگام شده و مدیریت جهادی را محقق کنیم.

برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، راستگو ، شورا
نظرات بینندگان