کد خبر: ۶۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳

کشف صدها هزار نخ سیگار در تعقیب و گریز پلیس فارس با قاچاقچیان

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامي استان فارس از انجام دو عمليات كه منجر به كشف 388 كيلوگرم ترياك در اين استان شد، خبر داد.

سردار " احمد علي گودرزي" با بيان اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام كارهاي اطلاعاتي موفق به شناسايي باندي كه اقدام به انتقال موادمخدر از استان هاي شرقي كشور به فارس مي كردند، شدند.

وي ادامه داد: مأموران مطلع شدند اعضاي اين باند قصد انتقال مقاديري موادمخدر از مسير شهرستان هاي شرقي استان فارس به شيراز دارند.

سردار " گودرزي" تصريح كرد: پس از اخذ مجوزهاي قضايي لازم، مأموران به مسير تردد قاچاقچيان اعزام و با ايجاد ايست و بازرسي مقطعي و كنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه خودرو وانت متعلق به قاچاقچيان را شناسايي و آن را متوقف كردند.

رييس پليس فارس گفت: در بازرسي از اين خودرو مقدار 298 كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود در زير بار خودرو كشف و در اين رابطه يك نفر راننده خودرو را دستگير كردند.

وي از انجام يك عمليات موفقيت آميز ديگر در شهرستان " لارستان" خبر داد و افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند افرادي قصد انتقال مقاديري مواد مخدر به آن شهرستان را دارند. سردار " گودرزي" افزود: بلافاصله اطلاعات لازم در اختيار فرمانده انتظامي " لارستان" قرار گرفت و مأموران انتظامي شهرستان با ايجاد ايست و بازرسي مقطعي خودرو وانت مورد نظر را شناسايي و متوقف كردند.

وي گفت: در بازرسي از اين خودرو مقدار 90 كيلوگرم ترياك كه در خودرو جاسازي شده بود، كشف و در اين رابطه يك نفر متهم دستگير شد.

رييس پليس فارس تأكيد كرد: مأموران انتظامي استان فارس در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ از هيچ تلاشي دريغ نخواهند كرد.

کشف 588 هزار نخ سيگار قاچاق در فارس
با تلاش مأموران انتظامي شهرستان هاي " لامرد" و " فيروز آباد" استان فارس، 588 هزار و 600 نخ انواع سيگار قاچاق كشف شد.

رييس پليس آگاهي فارس در اين رابطه گفت: مأموران انتظامي شهرستان " لامرد" هنگام گشت زني در سطح شهر به يک دستگاه پژو۴۰۵  مظنون شدند.

سرهنگ " سيروس حيدري" ادامه داد: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار كرد كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسي از آن 319 هزار و 600 نخ سيگار قاچاق كشف شد.

وي با اشاره به دستگيري يك نفر متهم در اين عمليات افزود: مأموران انتظامي شهرستان " فيروز آباد" نيز هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور "فيروزآباد-  شيراز" به يک دستگاه پژو۴۰۵ مظنون و آن را متوقف كردند.

رييس پليس آگاهي فارس گفت: در بازرسي از اين خودرو نيز 269 هزار نخ سيگار قاچاق و ۱۲۰ بسته تنباکو كشف و در اين رابطه يك نفر را دستگير كردند.


نظرات بینندگان