کد خبر: ۶۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۳

«جمعه بازار» کازرون شلوغ اما بی‌برنامه و کثیف!+ عکس

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، صبح جمعه که فرا می رسد انبوهی از مردم و ماشین های فروش میوه و تره بار  در جمعه بازر کازرون (نزدیک کوه سنگی) مشاهده می شوند که به خرید و فروش مشغولند. با توجه به این که جمعه بازار در روز تعطیل برپا می شود، با استقبال قابل توجهی از مردم کازرون مواجه می گرد

تنوع و پایین بودن نسبی قیمت ها از دیگر ویژگی های جمعه بازار محسوب می شود که باعث شده بخش زیادی از کازرونی ها از آن استفاده کنند. با این وجود جمعه بازار کازرون از مشکلات و نقایص عدیده ای رنج می برد.

یکی از فروشندگان میوه و تره بار که به گفته خود بیش از هشت سال است به این کار مشغول است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما خواستار برپایی سایبان در جمعه بازار کازرون هستیم، چرا که در فصل های گرم سال، گرمای طاقت فرسا و در فصل های سرد، بارش و سرما، موجب رنجش مردم و فروشندگان می شود.

یکی دیگر از فروشنگان، نبود امکانات رفاهی از قبیل آب لوله کشی و برق را در این منطقه از مهم ترین مشکلات دانست و اظهار امیدواری کرد که با جا به جایی مکان جمعه بازار، این مشکلات رفع شود.

یکی از خریداران نیز، مهمترین مشکل جمعه بازار کازرون را در مدیریت ضعیف مسئولان و عدم ساماندهی فروشندگان دانست و گفت: متأسفانه مسئولان مربوطه، مدیریت و نظارت خوبی بر جمعه بازار کازرون ندارند؛ از این رو شاهد مشکلات زیادی از قبیل تفاوت در قیمت ها، عدم نظافت کافی مکان جمعه بازار و آلودگی محیط زیست، و کمبود امکانات رفاهی در این مکان هستیم.

جمعه بازار کازرون، کازرون خبر

جمعه بازار کازرون

نظرات بینندگان