کد خبر: ۶۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۹ آبان ۱۳۹۳
رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس:

آقای مطهری بهتر است بجای نامه‌نگاری مدتی سکوت کنید

مجلس خبرگان رهبری جای باندبازی و جناح های سیاسی نیست
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام ملک مکان رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس در پی اظهارات اخیر علی مطهری گفت: آقای مطهری بهتر است مدتی سکوت کند و هیچ حرفی نزند زیرا ایشان از پرگوئی زیاد دچار نوعی خودبرتر بینی شده و تصور می کند باید در هر زمینه اظهار نظر کند.
ملک مکان افزود: مجلس خبرگان رهبری جای باندبازی و جناح های سیاسی نیست که وی توقع دارد نمایندگان خبرگان نیز مانند خودش دفاع از فتنه گران داشته باشد.

وی افزود: مجلس خبرگان همان‌طور تاکنون وزانت و متانت خود را به اثبات رسانده و اجازه نداده دیگران برایش تصمیم گیری و یا تصمیم سازی نمایند چرا که نمایندگان محترم مردم در مجلس خبرگان خیلی بصیرتر آن هستند که بخواهند در این مجلس و کشور مباحثی را دنبال کنند که به نفع نظام و کشور نیست. آنان خوب می دانند که وظیفه اشان چیست و چگونه این وظیفه را انجام دهند.

ملک مکان ادامه داد: وقتی مهاجرانی آن دلداده به بهائیت در خارج از کشور اعتراف می کند که در زندگی سیاسی مقام معظم رهبری حتی نقطه خاکستری هم وجود ندارد، به این معناست که چشم تیزبین مجلس خبرگان رهبری بهترین و شایسته ترین فرد را برای رهبری انتخاب نموده و مدیریت و درایت ایشان همچنان سالم ترین و بهترین مدیریت است، لذا چه ضرورتی دارد که مجلس خبرگان رهبری وارد مباحثز و موضوعاتی شود که خوراک تبلیغاتی برای رسانه های بیگانه فراهم نماید.

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس تصریح کرد: جناب مطهری آیا شما با این مواضع گیری و دفاع مکرر از فتنه گران و آشوب سال 88 کمکی به نظام جمهوری اسلامی کرده اید و یا اینکه برای دشمنان قسم خورده نظام آتش بیار معرکه شده اید؟ چرا دوست دارید همه مثل شما فکر کنند و مثل شما موضع بگیرند؟ چرا تصور می کنید هیچ کس در این نظلام به وظیفه ی خود عمل نمی کند مگر شما؟ چرا به خود اجازه می دهد قداست شکنی کنید؟ چرا می خواهید مجلس خبرگان را نیز مورد چالش قرار دهید؟ کما اینکه قوه قضائیه، شورای نگهبان و ... مورد چالش قرار داده و حتی رئیس جمهور را دعوت و تشویق به دفاع از فتنه گران نمودید. بهتر است مدتی سکوت کنید و به جای حرف زدن و نامه نوشتن مدتی فکر کنید که تفکر بهترین عبادت است.
نظرات بینندگان