کد خبر: ۶۶۲۲۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

خون شهید اسکندری، خون مهران غفوریان را به جوش آورد

از قضا وقتی این تیپ‌ آدم‌ها کم‌تر به این تیپ مراسم‌ها می‌آیند، وقتی هم که بیایند، پشت سرشان حرف و حدیث زیاد می‌شود؛ فلانی در فلان مراسم شرکت کرده تا مجوز فلان برنامه‌اش را راحت‌تر بگیرد! فلانیِ خود شیرین!

شیــــرازه – سرویس فرهنگی؛ وقتی همایش «جهاد ادامه دارد» در بزرگداشت شهید سردار الله‌دادی و شهدای حزب‌الله که در قنیطره سوریه به شهادت رسیدند، در تهران برگزار شد و رسانه‌ها گزارش‌های متنی و تصویری متعددی از آن منتشر کردند، یک عکس بیشتر از هر چیز دیگری خودنمایی می‌کرد؛ مهران غفوریان بازیگر طنز سینما و تلویزیون؛

asf

این‌که یک بازیگر طنز بدون همراهان خاص و بی‌تشریفاتی وارد چنین مراسمی شده، نباید بزرگ‌نمایی شود و برای آن داستان‌سرایی کرد. هرچند حضور هنرمندان در چنین مراسم‌هایی عجیب هم به نظر بیاید اما غفوریان هم عضو خانواده بزرگ ایران است با همه نقاط ضعف و قوتش. از قضا وقتی این تیپ‌ آدم‌ها کم‌تر به این تیپ مراسم‌ها می‌آیند، وقتی هم که بیایند، پشت سرشان حرف و حدیث زیاد می‌شود؛ فلانی در فلان مراسم شرکت کرده تا مجوز فلان برنامه‌اش را راحت‌تر بگیرد! فلانیِ خود شیرین! و ... اما غفوریان در پایان این مراسم حرف‌هایی زده است که هم نیت او را نشان می‌دهد و هم برکت خون شهدا را علی الخصوص شهید سر از بدن جدای استان فارس، سردار اسکندری. «بهروز پیرپکاجکی» سریال طنز «زیر آسمان شهر» وقتی از او سوال شد که برای مردم جالب است که بدانند چرا امروز در این مراسم حضور پیدا کردی، گفت:

«وقتی رسانه‌ها تصاویر شهادت برخی از مدافعین حرم خصوصا همان سرداری که تروریست‌ها سرش را از تنش جدا کرده بودند [سردار اسکندری] و هم‌چنین جنایت‌های دیگری که امروز در عراق و سوریه انجام می‌شود را منتشر کردند، بسیار تحت تاثیر قرار گرفت و همواره این دغدغه برایم به‌وجود آمده بود که بتوانم به عنوان یک مسلمان کاری انجام بدهم و این کمتر کاری بود که می‌توانستم انجام دهم. بالاخره ما بچه حزب‌اللهی هستیم. باید هنرمندان و سینماگران که خوشبختانه از محبوبیت خاصی در میان مردم برخوردارند از این حرکت‌ها و اقدامات رزمندگان جبهه مقاومت که به دنبال برقراری امنیت مردم جوامع اسلامی هستند، حمایت و پشتیبانی ویژه‌ای داشته باشند.»

اگرچه دور از ذهن نیست اما نباید انتظار داشت که خون شهید، از هنرمندانی که فضای کاری‌شان متفاوت است، یک سوپر انقلابی دو آتشه ایجاد کند. اما باید انتظار داشت که خون شهدا و از جمله شهید اسکندری، رفتارهای این چنینی را در برخی ایجاد کند چرا که فلسفه خون شهید، آگاهی‌بخشی است.

asf
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
باغبان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
0
جالب بود .
یاد شهید اسکندری بخیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
0
سلام من به آقا محسن فرجی دوستم از تهران که در کنار مهران غفوریان عکسشو دیدم.(شیراز - داراب)
آرش
-
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
0
جهاد ادامه دارد.....
ناشناس
United States of America
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
0
افرین به غفوریان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
0
سلام بر شهداي اسلام از صدر تاكنون
سلام بر شهيد اسكندري وهمرزمانش
ويك سلام خاص به يك شهيد زنده كه وجودش خار درچشم دشمنان واميد وامنيت براي دوستان است
سلام بر سردار اسلام حاج قاسم سليماني
سلامتي ايشان وهمرزمانش صلوات