کد خبر: ۶۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
کارشناس امور آمریکا و اروپا در کازرون:

امروز لابی صهیونیست خود را مالک حقیقی آمریکا می‌داند

کارشناس امور آمریکا و اروپا گفت: با توجه به نفوذ و سیطره لابی صهیونیستی بر هالیوود و آمریکا، امروز لابی صهیونیست خود را مالک حقیقی آمریکا می‌داند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به همت بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی کازرون، در پی شهادت سه دانشجوی مسلمان در «چپل هیل» آمریکا، همایشی با عنوان «حقوق بشر آمریکایی» شب گذشته با حضور آلیسون ویر، خبرنگار ضدصهیونیستی آمریکایی و غلامرضا منتظمی، کارشناس امور آمریکا و اروپا در سالن اجتماعات دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد.

کازرون خبر نوشت: غلامرضا منتظمی با بیان اینکه امروزه در دنیا حوادث بزرگی در حال شکل گیری است و جمهوری اسلامی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این حوادث، نقش آفرینی می کند، گفت: میشکل فوکو فرانسوی در دیدار خود با امام خمینی (ره) تعبیر بسیار بالایی از انقلاب اسلامی داشت. فوکو انقلاب اسلامی را پاسخ جهان معنوی به جهان غیر دینی عنوان می کند که تعبیر بسیار بالایی است.

کارشناس امور آمریکا و اروپا با بیان اینکه سه دین یهود، مسیحیت و اسلام منشاء تاثیر در جهان بوده اند، تصریح کرد: امروز یهود از درون تهی شده و صهیونیسم تصمیم گیر آن شده است و نقش آفرینی می کند. مسیحیت و کلیسا هم توسط یهود در رقابت تاریخی که داشتند بخصوص بعد از رنسانس و انقلاب فرانسه از درون تهی شد

امروز لابی صهیونیست خود را مالک حقیقی آمریکا می‌داند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها از طریق نفوذ بر سعودی، قطر و ترکیه، توانستند جریان مبارزطلبی و هیجان های بخشی از جوانان مسلمان را به سمت تروریسم افراط گرا و خشونت طلب سوق دهند، بیان داشت: جوانان مسلمانی که امروز به داعش می پیوندند ناآگاه و جاهل هستند و بسیاری از آنان با هدف خدمت به اسلام، عضو این گروه ها می شوند؛ اما با مدیریتی که بر روی آن ها صورت می گیرد، به عناصر خشنونت طلب و افراطی تبدیل می شوند.

منتظمی ادامه داد: پروفسور مایکل جونز از رهبران مسیحی آمریکا و منتقد سینمای هالیوود براین باور است که تمام حرکت ها و جریان‌های انحرافی و ضد اخلاقی و در جهت فروپاشی خانواده از سوی صهیونیست ها و سیطره آن ها بر هالیوود شکل گرفته است. امروز لابی صهیونیست خود را مالک حقیقی آمریکا می داند.

کارشناس مسائل آمریکا و اروپا با اشاره به اینکه امروز ایران جزو تاثیرگذارترین کشور به شمار می رود، افزود: در حال حاضر  یک جنبش بزرگ ضد صهیونیست در دنیا به رهبری جمهوری اسلامی ایران در اروپا و آمریکا پدید آمده است که نمود آن در برخی از موسیقی ها، کمدین ها، نمادها دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه در غرب عده زیادی از صهیونیست ها نفرت دارند، گفت: به دلیل اینکه ایران جریان های ضدصهیونیستی را مدیریت و رهبری می کند، بعضا در میتینگ های ضد صهیونیستی غرب از آرم الله پرچم جمهوری اسلامی نیز استفاده می شود.

این استاد دانشگاه بیان داشت: امروز با توجه به وضعیت جهان و منطقه یک رسالت تاریخی بر عهده انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) است.

منتظمی با اشاره به بایکوت خبری حرکت های ضد صهیونیستی در قلب اروپا و آمریکا گفت: ما امروز شاهد بزرگترین جنگ تاریخ هستیم و جنگ امروز بر دوش جوانان، دانشگاهیان و روشنفکران ما پیش می رود. ما باید این پیچ مهم تاریخی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

کارشناس مسائل آمریکا و اروپا در پایان با اشاره به نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، افزود: جوانان ما باید پیام رهبری را به گوش تک تک جوانان اروپا و آمریکا برسانند.

نظرات بینندگان