کد خبر: ۶۷۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۴

قحطی نان در سروستان!

تعطیلی نانوایی های سروستان در روز سیزده بدر، باعث قحطی نان در این شهر و سرگردانی مردم و مسافران نوروزی شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، از اوایل صبح سیزدهم فروردین ماه جاری، یعنی زمانی که مردم برای تهیه نان به نانوایی های سروستان مراجعه می کردند با تعطیلی این واحدهای تولیدی-خدماتی روبرو شده و این مساله منجر به سرگردانی و مشکلات فراوانی برای آنان شد.

سرو آنلاین خبر داد: بر اساس اطلاعات موجود،از مجموع 17 نانوایی مستقر در شهر سروستان که اغلب آنها در خیابان اصلی این شهر قرار دارند،تنها 3 نانوایی در این روز مشغول خدمات دهی بوده که به هیچ عنوان جوابگوی مردم و بویژه انبوه مسافرانی که وارد این شهر می شدند،نبود.

 

خاطر نشان می شود براساس قوانین شورای آرد و نان شهرستان سروستان به استثناء روز عاشورا و سالروز شهادت امام علی(ع)، کلیه نانوایی ها مکلفند در طول سال و بر اساس برنامه زمانبندی شده روزانه، نان مورد نیاز مردم را تهیه و با بهترین کیفیت، ارائه کنند. ضمن اینکه هرگونه تعطیلی این گونه واحدها باید با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان باشد.

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عبدالحمید روحانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
0
اگر نظارت باشد کار به اینجا نمیکشد وراهش اینست که فرماندار محترم سروستان گاهی شخصا وبدون اطلاع قبلی سری به داخل شهر بزنند واز نانواییها ونحوه عرضه کالا وهمچنین عملکرد ادارات بازدید نمایندشاید باشند خیلی از سروستانیهایی که حتی فرماندار را هم نمیشناسند.پس غریبی بس است باید وارد میدان شوید-عبدالحمید روحانی