کد خبر: ۶۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

مسئولان در سفر رئیس جمهور پیگیر افتتاح ورزشگاه میانرود شیراز بشوند

بارها گفته شد که افتتاح ورزشگاه میانرود شیراز، مدت هاست که به تعویق افتاده است.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه آیت الله ایمانی روز یکشنبه در دیدار با دست اندرکاران ورزش و جوانان فارس بیان داشت: همانگونه که بارها گفته شد افتتاح ورزشگاه میانرود شیراز، مدت هاست که به تعویق افتاده و به رغم اقدامات خوبی هم که در ورزش فارس صورت گرفته هنوز این مجموعه ورزشی که یکی از نیاز های اصلی ورزش استان است به بهره برداری نرسیده است.
وی اظهار نمود: حضور در ورزش یعنی حضور در عرصه سلامت و خدمت رسانی به جوانان و هر نهادی خدمتی به جوانان داشته باشد در اصل به خود و جامعه خدمت کرده و این اقدام با ارزشی است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به نام گذاری سال 94 بنام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار داشت: در نصایح امام (ره) هم این دیدگاه وجود داشت و رهبری با درایت و بینش بالای خود در این شرایط حساس با نام گذاری، به واقع خط مشی بسیار روشنی را برای ملت و دولت مردان ترسیم کردند.
آیت الله ایمانی ضمن اشاره به تحولات منطقه و اقدامات وحشیانه برخی کشورها علیه یکدیگر اظهار داشت: در این شرایط بحرانی، قدرت ملت ایران همین صلابت و وحدت است که در کنار فرامین رهبر معظم انقلاب، اجازه تعرض و دست درازی هیچ کشوری را به ایران اسلامی نمی دهد.
نظرات بینندگان