کد خبر: ۶۹۹۶۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴

وزیر نیرو تسلیم فشارهای سیاسی شد/ مدیرعامل جدید برق منطقه ای فارس تغییر کرد/ مشفقیان مشاور مدیرعامل توانیر شد

عبدالعزير كريمي به‌عنوان مدير عامل جديد برق منطقه‌اي فارس و بوشهر منصوب شد.
به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، طي مراسمي كه با حضور مديرعامل توانير برگزار شد، ضمن قدرداني از محمدرضا مشفقيان، مديرعامل سابق، عبدالعزير كريمي به‌عنوان مدير عامل جديد برق منطقه‌اي فارس و بوشهر منصوب شد.

صبح امروز 4 خرداد معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري فارس در مراسم توديع و معارفه مديران كل برق منطقه‌اي فارس و بوشهر، گفت: معارفه نعمت و توديع رحمت است.

احد جمالي خاطرنشان كرد: معارفه به واسطه ايجاد يك فرصت جديد براي خدمت به انسان‌ها، نعمت محسوب مي‌شود و توديع رحمت است زيرا انسان مرحله‌اي از خدمت را پشت سرگذاشته و وارد مرحله‌اي جديد خواهد شد.

وي با قدرداني از محمدرضا مشفقيان، مديرعامل پيشين برق منطقه‌اي فارس و بوشهر، وي را يكي از مديران مومن و متدين دانست و گفت: كسي كه آموزه‌هاي ديني سرلوحه كارش بوده، هرجا باشد منشا خير و بركت خواهد بود.

جمالي با بيان اينكه واگذاري مسئوليت در شرايطي سالم و با سربلندي، جاي شكر دارد، گفت: مدير مومن هرجا كه باشد منشا خير خواهد بود.

معاون استاندار فارس با اشاره به حديثي نبوي، تاكيد كرد كه امروز افراد مخلص بايد با تدبير عمل كنند زيرا نداشتن تدبير در عرصه مديريتي فرد و جامعه را با مخاطره مواجه خواهد كرد.

محمدرضا مشفقيان كه با بيش از 38 سال خدمت از مديران با سابقه صنعت برق محسوب مي‌شود، از اول فروردين 1385 به‌عنوان مديرعامل برق منطقه‌اي فارس جاي‌گزين فخر نبوي شد.

مشفقيان، امروز و بعد از 9 سال و 3 ماه خدمت، با بازنشستگي، در حالي پست مديريت برق‌ منطقه‌اي را به جانشين خود، عبدالعزيز كريمي واگذار كرد كه از سوي كردي به عنوان مشاور مديرعامل توانير، منصوب شد.

گفتنی است چنذ روز پیش وزیر نیرو با برکناری مشفقیان مخالفت کرده بود اما به نظر می رسد وی نیز تسلیم فشارهای سیاسی شده و به رفتن مشفقیان رضایت داده است.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
0
خدا همه اونهایی که مصالح مملکت را فدای سیاست بازی خودشون می کنن لعنتشون کنه
رسول از شیراز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
0
سلام
ببخشید این آقای مشفقیان چند سال سابقه خدمت دارد؟ مگه نباید بازنشست بشه؟ سقف خدمت در قانون مدیریت خدمات کشوری برای لیسانس و پایین تر 30 سال و حداکثر برای فوق لیسانس 35 سال معین شده است.
چرا اجازه ندهیم نیروهای جوان هم به عرصه مدیرت نزدیک شوند؟
قطب ابادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
0
با سلام انشا الله که استاندار محترم فارس فکر اساسی هم به بخشداری کردیان جهرم بکند و بخشدار توانمندی برای بخش کردیان انتصاب کند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
0
چی میگی شیرازه... هشت سال مدیر عامل بوده دیگه بسه بابا.... مادام العمر نیست که...