کد خبر: ۷۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

کنایه شهردار شیراز به دولت تدبیر و امید

پاک‌فطرت گفت: منتظر ننشسته‌ایم که تحریم‌ها و مذاکرات هسته‌ای به نتیجه‌ای برسند و سپس فعالیت‌های عمرانی خود را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، علیرضا پاک‌فطرت در مراسم بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح آفرینش گفت: این تقاطع مدت‌زمان سفرهای درون‌شهری و میزان سوخت مصرفی را کاهش داده و ایمنی تردد را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: با این تقاطع غیر هم‌سطح، طول مسیر منتهی به دانشگاه آزاد، پیام نور و نمایشگاه بین‌المللی شهرک گلستان را کم و بار ترافیکی را کاهش می‌دهد.

شهردار شیراز با بیان اینکه با همراهی شورای شهر شیراز فعالیت‌های عمرانی متعددی را اجرا کرده‌ایم، عنوان کرد: رویکرد شهرداری شیراز در اجرای فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و مذهبی تفکرات دوران دفاع مقدس است.

پاک‌فطرت با تأکید بر حاکمیت تفکر بسیجی و مدیریت جهادی در شهرداری شیراز تصریح کرد: منتظر ننشسته‌ایم که تحریم‌ها و مذاکرات هسته‌ای به نتیجه‌ای برسند و سپس فعالیت‌های عمرانی خود را ادامه دهیم.

وی با تأکید بر حاکمیت تفکر دوران دفاع مقدس بر شورای شیراز در خدمتگزاری به مردم گفت: با این تفکر می‌توان از تیم مذاکره‌کننده نیز حمایت کرد و با تلاش می‌توان آثار بسیاری از تحریم‌های اقتصادی را برطرف کنیم تا به اهداف واقعی خود دست‌ یابیم.

نظرات بینندگان