کد خبر: ۷۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۴

ذوالانوار: سهم خواهی های شخصی بلای جان فارس شده/ این استان آرامش می خواهد

ذوالانوار گفت: اگر قرار است یک مدیر شایستگی خود را ثابت کند باید به او زمان داد
به گزارش شیرازه، حسین ذوالانوار در گفتگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به اینکه استان فارس نباید همواره گرفتار مسائل حاشیه‌ای باشد تأکید کرد: زمانی که این میزان پتانسیل در فارس وجود دارد به چه دلیل همواره باید این استان گرفتار مباحث حاشیه‌ای باشد.

وی تصریح کرد: متأسفانه سهم خواهی ما و توجه به مباحث شخصی بلای جان استان فارس شده که شاهد هستیم هرروز به مشکلات و چالش‌های پیش روی استان می‌افزاید.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به اصل توجه داشته باشیم، گفت: امروز بیکاری، تسهیلات بانکی، مشکلات صنعت، خشک‌سالی و... از مشکلات فارس است اما برخی از افراد به فکر رسیدن به منافع شخصی خود هستند.

ذوالانوار تأکید کرد: امروز نمی‌توانیم به مردم بگوییم شما در اولویت نیستید و یا اینکه شعارهای مختلفی برای توسعه و پیشرفت استان به مردم بدهیم اما در عمل به دنبال رسیدن به منافع شخصی خود باشیم.

وی بابیان اینکه استان فارس همچنان در بحث بیکاری دارای جایگاه در کشور است، گفت: زمانی که فارس دارای ذخایر زیرزمینی، پتانسیل گردشگری و تاریخی، پزشکی و.... است اما نمی‌توانیم از آنها به‌درستی استفاده کنیم به معنی عدم اتحاد و همدلی در استان است.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی متأسفانه با تأکید بر اینکه اتحاد در بخش‌های مختلف استان فارس از بین رفته، گفت: بدون همدلی نمی‌توانیم برای توسعه استان برنامه‌ریزی داشته باشیم و از طرفی اگر به نیروی انسانی مناسب نیز اعتماد لازم را نکنیم دیگر نمی‌شود به دنبال پیشرفت بود.

ذوالانوار تأکید کرد: متأسفانه عدم ثبات مدیریت بخش های مختلف در استان فارس نیز طی چند سال گذشته همواره ضربات محکمی به ریشه فارس زده و همچنان هم ادامه دارد درحالی‌که اگر قرار است یک مدیر شایستگی خود را ثابت کند باید به او زمان داد و یا اگر این توانایی در این فرد وجود ندارد نباید از همان اول به مدیریت گذاشته شود.

وی بابیان اینکه عدم ثبات مدیریت در میان مسئولین اعتماد مردم را از بین خواهد برد، گفت: امروز مردم با مشکلات مختلفی در جامعه برخورد دارند حال اگر قرار باشد مدیران آنها نیز یکی پس از دیگر بدون گرفتن نتیجه تغییر کنند دیگر نباید از مردم انتظار داشتن امید برای بهتر شدن وضعیت کرد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در بخش سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال استان فارس تاکنون اتفاق خاصی روی نداده است، گفت: یکی از اولویت‌های مطرح‌شده طی دو سال گذشته در استان فارس زمینه‌سازی برای ورود سرمایه‌گذاران و توسعه اشتغال است اما تاکنون شاهد این موضوع نبوده‌ایم.

ذوالانوار تأکید کرد: تنها راه پیشرفت و توسعه استان فارس توجه به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری است که در این میان نیز زیرساخت خاصی فراهم نبوده که بخواهیم چشم امید به آینده داشته باشیم.

وی تصریح کرد: عدم ثبات مدیریت در شهر و استان از دیگر دلایلی است که باعث خواهد شد سرمایه‌گذار وارد استان نشود زیرا اگر اطمینان نداشته باشد که یک مدیر در ادامه فعالیت‌ها حضور خواهد داشت یا خیر وارد کار نمی‌شود.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز استان فارس نیاز به آرامش دارد و تنها راه رسیدن به این مهم نیز اتحاد و همدلی در میان تمامی دستگاه‌ها با مردم است.


نظرات بینندگان