کد خبر: ۷۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۴

زمان تحویل واحدهای مسکن مهر فسا اعلام شد

430 واحد مسکن مهر تاکنون تحویل داده شده و 153 واحد دیگر تاپایان مهر به متقاضیان واگذار می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از فسایی، مجید سلیمانیان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فسا گفت: واحدهای مسکن مهر از یک ماه پیش به متقاضیان در حال تحویل است و به کسانی که کارهای تقسیط بندی بانک را انجام داده اند به نوبت  واگذار می شود.

سلیمانیان در ادامه تصریح کرد: متقاضیانی که مسکن خود را تحویل گرفته اند 10 تا 15 روز فرصت دارند تا اگر ایرادی در واحد واگذاری  خود مشاهده نموده به پیمانکار ارائه کرده و پیمانکار موظف است آن ایراد ها را برطرف نماید.

 وی همچنین درباره ایرادهایی که به مصالح به کار رفته در ساخت این خانه ها گرفته می شود گفت: این مصالح با توجه به هزینه ای که مالکان پرداخت کرده اند تهیه شده است و در ساخت همه آنها اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و نظام مهندسی شهرستان نظارت داشته اند.

سلیمانیان اظهار داشت: وام مسکن مهر با حمایت مهندس عشایری مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس از 25  میلیون تومان به 30  میلیون تومان افزایش یافته است و حتی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی علاوه بر این وام از تسهیلات دیگری چون حق انشعاب با هزینه های کمتر بهره مند می شوند.

 رئیس اداره  راه و شهرسازی فسا راجع  به این شبهه که چرا کیفیت مسکن های مهر منطقه فاز 2 مرغوب تر از مسکن مهر فاز 5 است گفت: مسکن مهر های فاز 2 تعاونی محلی است و چون پیمانکارش را خودشان مشخص می کنند کیفیت مصالحش فرق می کند ولی مسکن  های مهر فاز 5 سه جانبه است.

 وی در پایان ضمن بیان این مطلب که هنوز دستورالعملی راجع به پرداخت وام 40 میلیون تومانی به آنها صادر نشده است از دستگاه های همکار در این پروژه از جمله شهرداری و نیروی انتظامی در خواست کرد تعامل بیشتری با اداره راه و شهرسازی داشته باشند.
نظرات بینندگان