کد خبر: ۷۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
نماینده داراب و زرین دشت در مجلس:

برخی ها دنبال استاندار تندرو هستند/ گزینه های پیشنهادی نمایندگان هسمو با دولت هستند

متاسفانه هیچ استانداری در فارس نمی تواند یک برنامه جامع برای استان تعریف و اجرایی کند.

به گزارش شیرازه، نماینده مردم داراب و زرین دشت در گفتگو با زرنوشت گفت: مجمع نمایندگان فارس چند گزینه برای استانداری معرفی و بر آنها نیز پافشاری دارد البته دولت هم اختیارات خاص خودش را دارد و این نکته را باید توجه کرد که وزیر محترم کشور در روز معارفه خود این را گفتند که اولویت در انتخاب استاندار ها کسانی هستند که از طرف نمایندگان و روحانیون استانها حمایت شوند.

نبی اله احمدی افزود: دولت هم دولت اعتدال است و برداشت ما این است که باید استاندار جدید فراجناحی انتخاب شود چون که بزرگترین ظلمی که تاکنون به استان فارس شده است این بوده که هر دوسال یک استاندار معرفی شده است و از این رو هیچ استانداری نمی تواند یک برنامه جامع برای استان تعریف و اجرایی کند.

وی در ادامه در خصوص علت اصلی استعفای دکتر احمدی استاندار فارس خاطر نشان کرد: زیاده خواهی های یک جریان های خاص سیاسی دلیل استعفا بود و گرنه وی اصلا قصد کاندیدا شدن نداشت.

نبی الله احمدی ادامه داد: مجمع نمایندگان و نیز روحانیون استان در راستای معرفی یک استاندار توانمند پنج گزینه همگرا و هم جهت با دولت از انواع افراد مختلف معرفی کرد. به عنوان مثال: «مهندس رضاییان» یک انسان معتدل  و مشرف به تمامی کارهای عمرانی در استان است و یا «آقای فروزان مهر» در حال حاضر وی معاون وزیر کشور در امور اقتصادی است و فردی است که به همه برنامه ها و بودجه های استان تسلط کامل دارند همچنین در معرفی بقیه گزینه ها هم توانمندیشان در اولویت و مدنظر قرار داشته است

دکتر احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در پایان گفت: با توجه به اینکه برخی چهره های سیاسی دیگر نیز در حال معرفی گزینه های خود هستند که با توجه به شناختی که از دکتر روحانی وجود دارد تلاش بر این است که دولت اعتدال رفتاری غیر از این نماید که استاندار جدید از بین گروه های تند رو انتخاب شود.

نظرات بینندگان