کد خبر: ۷۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴

دستگیری دو سارق به عنف در کازرون+ جزئیات

فرمانده انتظامی کازرون گفت: در پی انهدام باند سرقت به عنف و به هلاكت رسيدن سركرده باند به هويت " م . سلامی " در خردادماه سال جاری در شهر "قائميه" ، مأموران پليس آگاهی اين شهرستان با انجام كارهای اطلاعاتی و پليسی مخفيگاه دو سارق به عنف مرتبط با اين باند را شناسايی كردند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، فرمانده انتظامی شهرستان كازرون از دستگيری دو سارق به عنف طی يك عمليات غافلگيرانه در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهرداد مشوق گفت: در پی انهدام باند سرقت به عنف و به هلاكت رسيدن سركرده باند به هويت " م . سلامی " در خردادماه سال جاری در شهر "قائميه" ، مأموران پليس آگاهی اين شهرستان با انجام كارهای اطلاعاتی و پليسی مخفيگاه دو سارق به عنف مرتبط با اين باند را شناسايی كردند.

وي ادامه داد: مأموران پس از هماهنگي با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و پس از انجام يك عمليات غافلگيرانه دو نفر را در اين خصوص دستگير كردند.

سرهنگ مشوق با اشاره با اقرار صريح متهمان به همدستی با باند مذكور تصريح كرد: متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتی جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضائی شدند .

فرمانده انتظامي كازرون با اشاره به اينكه متهمان جهت تحقيقات بيشتر در اختيار پليس آگاهی قرار گرفتند و تحقيقات پليس برای كشف سرقت های احتمالی از اين متهمان ادامه دارد، افزود: نيروي انتظامی همواره تمام امكانات و تجهيزات خود را در راه مقابله با بزهكاران و عاملان جرائم خشن به كار بسته و در اين راه از هيچ كوششی فرو گذار نخواهد كرد.

نظرات بینندگان