کد خبر: ۷۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴

فرمانده سپاه مرودشت: رمز سربلندی ایران استکبار ستیزی است

فرمانده سپاه مرودشت در نشست خبری هفته دفاع مقدس بیان داشت: در هفته دفاع مقدس بیش از 200 برنامه در شهرستان مرودشت اجرا می گردد
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  مرودشت نا، نشست خبری هفته دفاع مقدس به همت سپاه مرودشت برگزار گردید.

نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت بیان داشت: امروز هم دشمنی ها وجود دارد و دشمن دست از دشمنی بر نمی دارد و ما باید هوشیار باشیم.

نشست خبری هفته دفاع مقدس مرودشت

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: جنگ امروز جنگ نرم است و حرکت دشمن به سمت جوانان و خانواده ها نرم است و ما باید تلاش کنیم با یادآوری رشادت ها، جان فشانی ها و زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس نسل امروز را از دسیسه های دشمن حفظ کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت بیان داشت: پیشرفت های ما در زمینه های مختلف ناشی از روحیه جهادی و انقلابی است و هر جا رکود داشتیم به این دلیل بوده است که این روحیه را باور نکردیم.

هفته دفاع مقدس مرودشت

علی محمد محمدی افزود: استمرار روحیه انقلابی و جهادی کشور را از خطر مصون می دارد و سبب می شود کشور به سمت تعالی و پیشرفت حرکت کند.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر برنامه دشمن نفوذ فرهنگی و به دنبال آن تغییر باورها است.

مرودشت

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرودشت بیان داشت: به اذعان نظام سلطه ایران یک کشور تاثیرگذار و قدرتمند است و این قدرت ناشی از روحیه انقلابی مردم و ایستادگی در مقابل نظام سلطه است.

محمدی اظهار داشت: در حال حاضر دشمن تلاش می کند این باور را به ما تلقین نماید که ایران در صورتی می تواند در مدیریت منطقه تاثیر گذار باشد که با نظام سلطه و در راس آن آمریکا ارتباط داشته باشد و این باور غلط در بین برخی از مسئولان در حال شکل گیری است.

مرودشت

وی بیان داشت: مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن یک کار مجاهدانه و رمز سربلندی کشور ایران است و ارزش این مجاهدت کمتر از مجاهدت های هشت سال دفاع مقدس نیست.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس بیش از 200 برنامه در شهرستان مرودشت اجرا می گردد که رژه حماسی بسیجیان، میقات صالحین، پیاده روی خانوادگی، همایش بر بال خاطرات، همایش بچه های جنگ، یادواره شهدای آبروی محله و نمایشگاه آسیب شناسی ماهواره از مهم ترین برنامه های دفاع مقدس است.

اخبار مرودشتوی تصریح کرد: یادواره شهدای آبروی محله برای ایولین بار با سبک و سیاق جدید در جلوی منزل یکی از شهدای مرودشت برگزار می گردد.

وی بیان داشت: در سال گذشته جلساتی پیرامون آسیب های ماهواره برگزار شد و سبب شد مردم به صورت داوطلبانه نزدیک به هزار دستگاه ماهواره را تحویل دهند و در هفته دفاع مقدس نیز نمایشگاه آسیب های ماهواره برگزار می گردد.

خبرنگاران مرودشت

محمدی اظهار داشت: آفت رسالت خبرنگاری و خبررسانی، کار گزینشی است و در شهر نقاط برجسته زیادی وجود دارد که انعکاس آنها می توان به توسعه و تعالی شهر در حوزه های مختلف کمک کرد.

وی افزود: بعضی مواقع در عرصه خبر رسانی تقابل ها و دو دستگی هایی مشاهده می شود که مورد سوء استفاده بعضی قرار می گیرد و خوش نامی شهر را به دنبال ندارد و باید برای ایجاد یک فضای صمیمی و همدلی در راستای توسعه شهر تلاش کرد.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان