کد خبر: ۷۷۲۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴
در اعتراض به انفعال دستگاه دیپلماسی در قبال حادثه منا:

تجمع دانشجویان دانشگاه های شیراز مقابل دفتر وزارت امور خارجه + عکس

تجمع دانشجویان دانشگاه های شیراز در اعتراض به انفعال دستگاه دیپلماسی در قبال حادثه منا و همچنین دست دادن وزیر امور خارجه با رئیس جمهور آمریکا برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از غریو، عصر امروز دانشجویان شیرازی در اعتراض به انفعال دستگاه دیپلماسی کشور در مقابل فاجعه منا و همچنین دست دادن وزیر امور خارجه با رئیس جمهور آمریکا، روبروی دفتر وزارت امور خارجه در شیراز تجمع کردند.

یکی از فعالین دانشجویی در این تجمع گفت: حادثه منا بیش از پیش اثبات بی کفایتی آل سعود را به مسلمانان و جهانیان نشان داد و درد ناک تر از این ها اعلام مواضع منفعلانه و بعضا خنثی وزارت امور خارجه درمورد فاجعه غم انگیز منا است.



دانشجویان در این تجمع طی بیانیه ای اعلام کردند: همانگونه که امام ما فرمود مکتب ما مکتب مبارزه است و ما عقب نشینی از حقوق محرومان و مستضعفان جهان را به هیچ قیمتی نخواهیم پذیرفت و به سمت شیطان بزرگ دست سازش و دوستی دراز نخواهیم کرد و آنانی که چنین کنند با مشت پولادین دلسوزان اسلام و ایران و انقلاب مواجه خواهند شد .

دانشجویان دانشگاه های شیراز در ادامه بیانیه خود خاطرنشان کرده اند: داغ دیگری که این روز ها بر دل ما نهاده شده است از آتش حماقت و بی کفایتی آل سعود خائن سرچشمه  می گیرد و در این میانه ما این فریاد را به کجا بریم که آل سعود ؛ این اشغال کننده حریم الهی عید مسلمانان را به عزا تبدیل ساخت و از هیچ یک از مدعیان حقوق بشر و شیوخ شکم باره کشورهای حاشیه خلیج فارس صدایی بر نخاست که اگر غیرت عربی و نه اسلامی هم می داشتند با این موضوع به گونه ی دیگری برخورد می کردند ؟ به گمان ما امروز سکوت مسلمانان و بی عرضگی آل سعود کار را بدان جا رسانده است که "حرم، حرم است اما نه برای ناس، كه برای امریكا! و كسی كه به امریكا لبیك نگوید و به خدای كعبه رو آورد سزاوار انتقام خواهد شد."

این بیانیه می افزاید: چرا دستگاه دیپلماسی دولت تدبیر و امید که این همه شعار عزت سر می دهد این همه منفعلانه وارد میدان شده است و چرا برای رهایی حرم امن الهی از دست متحدین شیطان بزرگ تلاش نمی کند؟

دانشجویان شرکت کننده در ادامه بیانیه خود یادآور شده اند: مسئله مهم دیگر این روز ها، عقب نشینی غیر قابل پذیرش تیم مذاکره کننده از حقوق مسلم ملت ایران در برجام و باز گذاشتن راه های نفوذ و فشار بر ملت مقتدر و مظلوم ایران است که انتظار جدی می رود اصلاح گردد، ما اعلام می داریم که آماده ایم تا عقب نشینی خواص بی بصیرت را جبران نماییم .

دانشجویان دانشگاه های شهر شیراز در پایان ضمن آمادگی برای حضور در تمام عرصه های انقلاب اعلام کردند: به روح امام خمینی (ره) و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی و همه آزادگان تاریخ درود می فرستیم و ضمن تجدید بیعت با امام خامنه ای، این نائب برحق بقیة الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه فداه) آمادگی خود را برای حضور در تمام عرصه هایی که انقلاب از ما طلب می کند را اعلام می نماییم.









نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴
0
احسنت