کد خبر: ۷۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴

كمک بیش از 1 میلیارد ریالی طرح اکرام به ایتام در خرم بید

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم بید از کمک 1 میلیاردو 714 میلیون ریالی حامیان طرح اکرام به ایتام تحت حمایت در شش ماهه اول 94خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از بام فارس ، تقی ملائی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: یکی از طرح‌ هایی که همواره و در فصول مختلف سال توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، طرح حامی یابی برای ایتام است.

وی خاطر نشان کرد: کمک هایی که از سوی حامیان و در حمایت از ایتام انجام می‌شود، به صورت نقدی و غیر نقدی است.

ملائی در ادامه با اشاره به اینکه کمک حامیان به ایتام محدود به کمک های مادی نیست، افزود: حامیان همکار با این نهاد علاوه بر حمایت از ایتام از نظر مادی از نظر عاطفی نیز آنها را مورد حمایت قرار می دهند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم بید تصریح کرد: تعداد 934 حامی سرپرستی 169 یتیم تحت حمایت خرم بید را به عهده دارند، و سرانه دریافت ماهیانه هر یتیم 1 میلیون و 690 هزار ریال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کمک های حامیان به ایتام  در شش ماهه 94 نسبت به 6 ماهه 93 به میزان 31 درصد رشد داشته است.

تقی ملائی همچنین تصریح کرد: حامیان با انجام این کار در قالب طرح کوثر اقدام به تامین جهیزیه نوعروسان کرده و زمینه ازدواج آنها را فراهم می کنند.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر کمیته امدادامام خمینی خرم بید: خیران و نیکوکاران در صورت تمایل به سرپرستی ایتام می‌توانند  به دفاتر کمیته امداد مراجعه کرده و با تعهد پرداختی مبلغ ماهیانه به صورت  کمک معیشتی کفالت ایتام را قبول نمایند.

نویسنده :
حمیدرضاطهماسبی
نظرات بینندگان