کد خبر: ۷۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴

سیل به 30 خانه روستایی جهرم آسیب رساند

بخشدار سیمکان گفت: بارندگی اخیر سبب بروز مشکلات به روستاهای بخش سیمکان شد که مشکل برق و جاده های فرعی در سریع ترین زمان برطرف شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه مهدی شفیعیان در گفتگو با  پسین جهرم اظهار داشت: بارندگی اخیر در بخش سیمکان آبگرفتگی برخی روستاها و مسدود شدن راه چند روستا را به همراه داشت که با همت اداره راه و شهرسازی در سریع ترین زمان ممکن این مشکل برطرف شد.

وی با اشاره به مشکل آبگرفتگی در روستاهای بخش سیمکان افزود: آبگرفتگی روستاهای کاکون، همنده، آب شیخ، بهجان، چهارطاق و آغون را با مشکل رو به رو کرده بود.

بخشدار سیمکان به آسیب دیدن 30 خانه روستایی اشاره کرد و ابراز داشت: دیوارها و سقف این خانه ها آسیب دیده و شدت باران سبب شکستگی برخی لوله های انتقال آب و انشعابات روستایی شد.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده به شبکه های برق در پی بارندگی اخیر در بخش سیمکان گفت: مشکل قطعی برق بیش از 2 ساعت در روستاهای سیمکان طول نکشید و این مشکل در مناطق پشت پر و پیش پر در اسرع وقت برطرف شد.

شفیعیان به صدمه دیدن چادرهای عشایر ساکن در بخش سیمکان اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع کارشناسان از رخدادهای جوی سبب کاهش بروز سوانح و حوادث ناشی از سیلاب به عشایر و دام های آنان شده بود.

 

انتهای پیام
برچسب ها: جهرم ، باران ، سیمکان
نظرات بینندگان