کد خبر: ۸۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۴

حجت الاسلام قهرمانی: برخی از الگو شدن شهدا می‌ ترسند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم گفت: مشایعت با شهدای گمنام در تشییع پیکر مطهرشان، تجدید عهد و ميثاق با آنها بوده و درس بصیرت، دشمن شناسی، غیرت، مردانگی و ولايتمداری را می آموزد.

به گزارش شیرازه حجت الاسلام محمدشفیع قهرمانی در گفتگو با پسین جهرم در ارتباط با نامه اخیر استاندار فارس به رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر عدم تشییع شهدای به تازگی تفحص شده در شهرستان های فارس تا بعد از انتخابات مجلس گفت: قرآن کریم در آیه 169 سوره مبارکه آل عمران می فرماید « هرگز مپنداريد شهدا مرده اند بلکه زنده هایی هستند که نزد خدای خود رزق و روزی دارند».

وی شهدا را تنها قهرمانان تاریخ بشریت دانست و افزود: از منظر ديگر می توان گفت شهدا تابلو راهنمای بشریت در وادی ظلمانی اند چرا که آن افلاکیان بهترین شاهد، ناظر و گواه بر عملکرد ما خاکیان هستند؛ به ویژه شهدای والامقام گمنام که آمده اند به ما بیاموزند با گمنامی می توان به خوشنامی واقعی دست یافت.

وی با بیان اینکه این شهدای عزیز، خود گمنام بودن را خواستند تا اقتدا به شهیده گمنام جهان اسلام مادرشان حضرت زهرا سلام الله علیها کرده باشند، بیان کرد: این شهدا آمده اند تا ما را متذکر تقابل با دشمن به ویژه تهاجم فرهنگی مستکبران سازند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم اظهار کرد: مشایعت با شهدای گمنام در تشییع پیکر مطهرشان، تجدید عهد و ميثاق با آنها بوده و از طرفی درس بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی، غیرت و مردانگی، ایثار و ولايتمداری گرفتن از این آزاد مردان آخرت گرا است.

وی ادامه داد: ناگفته نماند که مراسم تشییع شهدا برای برخی دنیاطلبان بی‌بصیرت سخت و گران تمام می‌شود؛ آنهایی که شیطنت شیطان بزرگ، آمریکای جنایت بار را انکار کرده و در مسیر سازش و پذیرش دشمن گام می‌نهند اما خوب بدانند که این ملت شهید پرور نخواهند گذاشت آرمان عزت آفرین شهدا، جایش را به تفکر منحط تسلیم ذلت آفرین دهد.

قهرمانی تصریح کرد: ملت بار ديگر با امام شهیدان و پاسدار پر دغدغه خط و خونشان امام خامنه ای عزیز پیمان می‌بندند که راهشان را  تا ظهور حضرت حجت علیه السلام انشاالله ادامه خواهند داد.

استاندار فارس در نامه ای به رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، با برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک ۹۳ شهید به تازگی تفحص شده در استان فارس مخالفت کرده و علت آن را عدم استقبال مردم! از این مراسم و غیر هم استانی بودن شهدا دانسته و خواستار تعویق مراسم به زمانی پس از برگزاری انتخابات مجلس شده است!


سالاد

نظرات بینندگان