کد خبر: ۸۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۴

دعوت آیت‌الله ‌‌دستغیب ‌از مردم برای حضور در‌ تشییع پیکر پاک شهدا‌

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی از تمام اقشار جامعه برای حضور یکپارچه و منسجم در آیین مردمی تشییع پیکر پاک شهدا دعوت کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، در آستانه ورود کاروان 93 نفری شهدای گمنام به استان شهیدپرور فارس، آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب‌ شهدای عزیز و گران‌قدر را خواص اولیای الهی دانست و اظهار داشت: ورود پیکرهای مطهر این شهدا فضای استان فارس به‌ویژه شهر شیراز را عطرآگین می‌کند و مایه برکت، رحمت و عنایت ویژه خداوند متعال خواهد بود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) بابیان اینکه ورود این عزیزان موجبات ازدیاد معنویت و وحدت در جامعه اسلامی را فراهم می‌آورد تأکید کرد: در انتظار ورود کاروان شهدا به سومین حرم اهل‌بیت (ع) هستیم و به همراه تمام برادران و خواهران ایمانی و مردم شهیدپرور استان فارس به استقبال ایشان خواهیم رفت.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات، حضور شهدا در میان مردم را موجب آمادگی و عزم جدی‌تر برای عمل به وظایف با رعایت موازین شرعی دانست و از تمام اقشار جامعه ‌برای حضور یکپارچه و منسجم در آیین مردمی تشییع پیکر پاک شهدا دعوت کرد.


سالاد

نظرات بینندگان