کد خبر: ۸۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۴

زمان و مکان تشییع شهدای گمنام در جهرم اعلام شد

کاروان شهدای گمنام دفاع مقدس روز جمعه 25 دی ماه با ورود به جهرم فضای این شهرستان را عطرآگین می‌کنند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پسین جهرم، پیکر 93 شهید به تازگی تفحص شده دوران دفاع مقدس ساعتی پیش با ورود به شهر ممسنی آماده تشییع در 60 نقطه استان فارس می شود.

 پیکر شهدای گمنام در قالب کاروان «شاهدان بصیر» روز جمعه 25 دی وارد شهرستان جهرم می‌شوند. کاروان شاهدان بصیر صبح روز جمعه میهمان خفری‌ها هستند و مردم این شهر در مراسم دعای ندبه این شهر که در مصلای نمازجمعه برگزار می‌شود با پیکر شهدای گمنام تجدید میثاق می‌کنند. این برنامه ساعت 7 تا 10 صبح انجام می‌شود.

 مردم شهر جهرم نیز ساعت 11 صبح روز جمعه میزبان کاروان شاهدان بصیر هستند؛ آیین استقبال و تشییع شهدای گمنام در جهرم از میدان مصلی به طرف مصلای نماز جمعه انجام و تا پایان اقامه نماز برای تجدید بیعت دوباره مردم شهیدپرور این شهر در این مکان مستقر می‌شوند.

 غبارروبی و گلباران قبور شهدای شهر جهرم توسط کاروان شاهدان بصیر برنامه‌ای است که از ساعت 15 روز جمعه با همراهی 500 موتورسوار بسیجی انجام و پس از آن پیکر شهدا با حضور در صحن امامزاده حسین (ع) و قرائت دعای توسل بدرقه می‌شوند. این برنامه ساعت 16 تا 16 و 30 انجام خواهد شد.

 برگزاری مراسم شبی با شهدا با حضور کاروان شاهدان بصیر در بخش‌های مرکزی و کردیان، پایان بخش برنامه‌های استقبال و تشییع مردم شهرستان جهرم از شهدای گمنام است که از 16 و 30 تا 20 و 30 برگزار می‌شود.

 امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان جهرم در پیام مشترک از تمام مردم شهیدپرور برای حضور در آیین استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس دعوت کردند.


سالاد

نظرات بینندگان