کد خبر: ۸۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۴

پیام تسلیت آیت الله ایمانی به مناسبت درگذشت پدر و مادر دو شهید کازرونی

حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پیام هایی جداگانه درگذشت مادر شهیدان خسروی و درگذشت پدر شهیدان زارع را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر، حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پیام هایی جداگانه درگذشت مادر شهیدان خسروی و درگذشت پدر شهیدان زارع را تسلیت گفت.

پدر شهیدان زارع

خانواده محترم و مکرم شهیدان زارع

سلام علیکم

با اظهار تاسف، ضایعه درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم حاج قربان زارع والد معظم شهیدان سرافراز فلامرز و غلامرضا زارع را تسلیت گفته، از درگاه حضرت احدیت غفران و رحمت الهی و حشر با اولیاء الله برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و منسوبین محترم آرزومندم.والسلام

اسدالله ایمانی

نماینده مقام معظم رهبری

در استان فارس و امام جمعه شیراز

 

مادر شهیدان خسروی

خانواده محترم و مکرم شهیدان خسروی

سلام علیکم

درگذشت بانویی بزرگوار و فداکار، همسر جانباز و مادر شهیدان محسن و حمزه خسروی مرحومه بانو ماه بی بی طالبی که دو فرزند دیگرش نیز در راه اعتلای نظام مقدس اسلامی به خیل جانبازان نائل گشته اند، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

 

مادری از نسل سلمان فارسی که زینب وار مصیبت اولاد خویش را دید و خم به ابرو نیاورد اینک در جوار حضرت حق و در کنار اولاد شهیدش آرام و قرار گرفت.

 

ضمن عرض تسلیت درگذشت این مادر گرامی به جمع بازماندگان و منسوبین محترم، علو درجات الهی و حشر با اولیاء الله در اعلی علیین را برای ایشان آرزومندم. والسلام

 

اسدالله ایمانی

نماینده مقام معظم رهبری

در استان فارس و امام جمعه شیراز


سالاد

نظرات بینندگان