کد خبر: ۸۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

کشف هروئین گازوئیلی در فارس

فرمانده انتظامی فارس از کشف یک محموله 30 کیلوگرمی هروئین در این استان خبر داد که به طرز ماهرانه‌ای در دبه‌های گازوئیل جاسازی‌ شده بود.
به گزارش شیرازه به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در راستای تشدید برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر، مأموران انتظامی فارس از فعالیت یک باند تهیه و توزیع موادمخدر مطلع و برای دستگیری اعضای آن وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مأموران متوجه شدند قاچاقچیان قصد دارند، یک محموله موادمخدر را از سیستان و بلوچستان به فارس و شیراز منتقل و در این شهر توزیع کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از رصدهای اطلاعاتی، خودرو حامل موادمخدر که یک تریلر دانگ‌فانگ بود و توسط دو بلوچ هدایت می‌شد، ‌شناسایی و زیر نظر قرار گرفت.

گودرزی افزود: خودرو تریلر در یکی از ورودی‌های شهر شیراز توقف کرد و سپس یک قاچاقچی با یک سواری پیکان از شیراز برای تحویل گرفتن محموله موادمخدر به آن دو قاچاقچی مراجعه و مواد را که به طرز ماهرانه‌ای در درون دبه‌های 20 لیتری گازوئیل جاسازی‌ شده بود، تحویل گرفت.

وی اظهار کرد: این محموله توسط یکی دیگر از اعضای این باند، با یک خودرو پژو 405 اسکورت و به درون شهر شیراز انتقال داده شد که در طول مسیر تردد قاچاقچیان در شهر، مأموران در فرصتی مناسب خودرو حامل مواد و اسکورت آن را متوقف و آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در بازرسی از خودرو پیکان 30 کیلوگرم هروئین از درون دبه‌های 20 لیتری گازوئیل و در بازرسی از منزل قاچاقچیان در شیراز، 330 میلیون ریال وجه نقد ناشی از فروش موادمخدر و تعدادی وسایل بسته‌بندی هروئین کشف شد.

گودرزی گفت: در این مورد سه خودرو پژو 405، پیکان و تریلر توقیف و چهار نفر از اعضای این باند قاچاق موادمخدر دستگیر شدند که تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.


سالاد


نظرات بینندگان