کد خبر: ۸۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

امام جمعه مرودشت: بردگی و ذلت در عین داشتن تمام مادیات ارزشی ندارد

امام جمعه مرودشت بیان داشت: امام ما را آگاه کرد که مراقب دشمنان باشیم و دشمنان ما نظام سلطه و متسکبران عالم هستند و در راس این دشمنان آمریکا قرار دارد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، مراسم ورود نمادین امام خمینی(ره) در مرودشت برگزار شد.

امام جمعه مرودشت در این مراسم بیان داشت: امام یکی از بهترین نعمت ها را در اختیار ما گذاشت و آن این است که امام با حرکتش و فریادش و با آغاز یک نهضت بزرگ، به همه ملت ایران به ویژه نوجوانان، جوانان، دانش آموزان و دانشجویان، احساس شخصیت، احساس عزت و احساس سربلندی بخشید.

حجت الاسسلام قنبر علی احمدی افزود: اگر تمام امکانات مادی برای انسان فراهم باشد اما انسان احساس عزت و شخصیت و سربلندی نکند، در حقیقت این انسان هیچ ندارد زیرا بردگی و ذلت در عین داشتن تمام مادیات ارزشی ندارد.

امام جمعه مرودشت

احمدی اظهار داشت: در گذشته همه سلاطین داخلی، استبداد داخلی و استکبار بر ما مسلط بودند و یک شاه بی عرضه ای داشتیم که نمی توانست از خود تصمیم بگیرد و تمام منابع و تمام استعدادهای این مملکت را به تاراج داد و ما را یک کشور ورشکسته و تحت سلطه کرد اما امام با پرچم و فریاد "لا اله الا الله" خواست ملت عزیز و محترم باشند و برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

وی افزود: امام به ما یاد داد که اگر خودمان برای زندگی مان تصمیم بگیریم می توانیم احساس شخصیت و احساس عظمت کنیم.

احمدی اظهار داشت: ما یک روز معلم زن به تعداد کافی برای تدریس به دانش آموزان دختر نداشتیم ما یک زمانی در بحث پزشکی مشکل داشتیم اما امروز معلم زن، پزشک زن، مهندس زن، مجتهده زن، نمایندگان مجلس زن و... داریم.

وی افزود: امام ما را آگاه کرد که مراقب دشمنان باشیم و دشمنان ما نظام سلطه و متسکبران عالم هستند و در راس این دشمنان آمریکا قرار دارد.

وی بیان داشت: مسئولیت دانش آموزان پیاده ساز فرهنگ دینی در مدارس است و باید تجهیز نمازخانه ها را از معلمان و مسئولان درخواست کنند و سبک زندگی صحیح را از مدرسه به خانه و محیط اجتماع بیاورند.

وی تصریح کرد: دشمن تمام توانش را به کار گرفته تا ارزش ها را از ما بگیرد و دانش آموزان و همه متصدیان دینی باید مراقب باشند و برنامه های دینی را در خانواده ها پیاده سازی کنند.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان