کد خبر: ۸۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۵
جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر فارس خبر داد

کشف 92 کیلوگرم موادمخدر در شیراز

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس از دستگیری چهار قاچاقچی موادمخدر که قصد انتقال 92 کیلو و 500 گرم موادمخدر به داخل شهر شیراز را داشتند، خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، علیرضا حسنی اظهار داشت: برای مبارزه با قاچاقچیان عمده موادمخدر، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر که در پوشش مسافرت نوروزی، خانوادگی قصد انتقال آن از استان هرمزگان به فارس را داشتند، مطلع شدند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و با همکاری و تعامل مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان، در عملیات غافلگیرانه سه خودرو قاچاقچیان در ورودی شهر شیراز، شناسایی و متوقف و برای بازرسی دقیق خودروها و کشف موادمخدر به مقر پلیس مبارزه با موادمخدر این استان انتقال داده شد.

حسنی افزود: در بازرسی از این سه خودرو پراید 49 کیلوگرم حشیش و 43 کیلو و 500 گرم تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای پشت صندلی عقب جاسازی‌شده بود، کشف شد.

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: در پی کشف این موادمخدر چهار نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

حسنی با اشاره به جدیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر، از شهروندان درخواست کرد که هرگونه گزارشی و اطلاعی در مورد فعالیت این افراد سودجو دارند را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان