کد خبر: ۸۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
دیدار پاسداران و پرسنل اداره آبفا با امام جمعه مرودشت

امام جمعه مرودشت: در صورتی که تمام تعهدات 5+1 انجام شود، 30 تا 40 درصد مشکلات حل می شود

امام جمعه مرودشت بیان داشت: بهترین راهکارها برای فعال نمودن اقتصاد مقاومتی، بهره گیری از سلایق مختلف، شناسایی پتانسیل های کشور، استفاده از ظرفیت ادارات، صرفه جویی، عمل به تعالیم الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت و جمعی از پاسداران و پرسنل اداره آبفا مرودشت با امام جمعه دیدار کردند.

امام جمعه مرودشت به نام گذاری سال 95 اشاره و بیان داشت: دشمن از هیچ حرکتی علیه ما دریغ نکرد و چون موفق نشد از باب معیشت وارد شد. در روایات نیز آمده است که اگر فقر از دری بیاید، ایمان از در دیگر بیرون می رود. البته بر اساس تعالیم دینی اگر گرسنگی آمد ما فرزند رمضان هستیم و اگر جنگ شد ما فرزند عاشورا هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی با اشاره به درون زا بودن اقتصاد مقاومتی بیان داشت: اگر تمام تهعدات 1+5 انجام گردد، باز 30 تا 40 درصد مسایل حل می شود و بقیه را باید نیروهای درون کشور حل کنند.

احمدی اظهار داشت: باید مشکلات را شناسایی و در جهت حل آنها تلاش کرد و در محضر اساتید دانشگاه عنوان کردم باید باور کنیم که می توانیم از خودمان شروع کنیم.

وی بیان داشت: بهترین راهکارها برای فعال نمودن اقتصاد مقاومتی، بهره گیری از سلایق مختلف، شناسایی پتانسیل های کشور، استفاده از ظرفیت ادارات، صرفه جویی، عمل به تعالیم الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی ظرفیت های شهرستان را بی نهایت دانست و عنوان کرد هر یک از ما باید اقتصاد مقاومتی را در شهر خودمان شروع کنیم.


نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان