کد خبر: ۸۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
جانشین فرماندهی سپاه قیروکارزین خبر داد:

اولین جلسه «قرارگاه مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی» در قیروکارزین برگزار شد

جانشین فرماندهی سپاه قیروکارزین گفت: اولین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی با حضور معاون محترم فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان در سالن فرمانداری قیروکارزین تشکیل شد.

به گزارش شیراز؛ به نقل از پرگون مرتضی طالبی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین در گفتگو  با پرگون گفت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تا کنون درگیر جنگ های مختلفی از جمله نظامی، فرهنگی و... بوده است و ادر حال حاضر نیز جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه این نظام و مردم کلید خورده است.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری و نظر تمامی صاحب نظران عرصه اقتصادی تنها راه و تنها نسخه برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان، تحقق اقتصاد مقاومتی است که این الگوی علمی و بومی یک نسخه از نظام اقتصادی اسلام می باشد.

سخنگو و دبیر قرارگاه مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی قیرو کارزین گفت: اولین جلسه این قرارگاه در روز گذشته با حضور معاون محترم فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان در سالن فرمانداری قیروکارزین تشکیل جلسه داد که انتخاب هیئت رئیسه در دستور کار قرار داشت. 

جانشین فرماندهی سپاه قیروکارزین با بیان اینکه در شهرستان قیروکارزین برای تحقق این الگو، قرارگاه مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی تشکیل شد خاطرنشان کرد:  رئیس این قرارگاه فرماندار محترم  و همچنین دبیر و سخنگوی قرارگاه نیز به سپاه ناحیه مقاومت قیروکارزین سپرده شد.

طالبی افزود: این قرارگاه از 2 کمیته «اجرایی» و «فنی» تشکیل شده است که با نظر مسئولین، جناب آقای ناصر انصاری رئیس جهاد کشاورزی قیروکارزین به عنوان رئیس کمیته اجرایی و جناب آقای منصور همتی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیز بعنوان رئیس کمیته فنی قرارگاه منصوب شدند.

وی تآکید کرد: کمیته اجرایی در حوزه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال فعالیت خواهد نمود و همچنین کمیته فنی نیز در حوزه چشم انداز، مطالعات، برنامه ریزی، آموزش و فرهنگ سازی مشغول به فعالیت خواهند شد.

جانشین فرماندهی سپاه قیروکارزین در پایان گفت: امیدواریم با حضور 31 اداره در این قرارگاه حرکت های خوب و مثبتی را عملیاتی کنیم تا شهرستان قیروکارزین در زمینه اقتصاد مقاومتی پیش قراول باشد و مردم نیز ما را در این امر یاری نمایند.


نظرات بینندگان