کد خبر: ۸۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس اعلام کرد:

الگوی نقش‌آفرینی اقتصاد مقاومتی را طراحی می‌کنیم/ برگزاری پاتوق‌های مطالبه‌گری تخصصی فارغ از نگاه‌های سیاسی

قزل‌سفلی گفت: بسیج دانشجویی سعی بر طراحی الگوی نقش آفرینی اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و جهادی را دارد.
به گزارش شیرازه، اسماعیل قزل سفلی در  نشست جمعی از مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز با استاندار فارس بهاظهار داشت: این جلسه با هدف اعلام همدلی و همزبانی و همبستگی برگزار شده است تابتوان در راستای پیشرفت هر چه بیشتر این استان پهناور و شهید پرور، گام بر داریم.

وی با اشاره به دیدار 8 آذر 94 با استاندار فارس، افزود: به عنوان بسیج دانشجویی کمک به دولت مستقر و نمایندگان دولت در استان ها و مسئولین در دانشگاه ها، را تکلیف خود می دانیم و در این راستا گام بر می داریم که با اندک رصد و ارزیابی این گام ها هویدا و آشکار است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به فعالیت های بسیج دانشجویی در آستانه انتخابات گفت: بسیج دانشجویی در قالب مناظرات دانشجویی، مناظرات اساتید، تریبون های آزاد، پاتوق های مطالبه گری سعی در ایجاد فضای معرفی نمایندگان مجلس و کاندید های خبرگان رهبری به افکار عمومی داشته است.

قزل سفلی با بیان اینکه بسیج دانشجویی مفتاخراست به اینکه متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست، تصریح کرد: بسیجی هرکسی است که دل در گرو نظام دارد، براساس بیانات مقام معظم رهبری:« بسیج مزرعه بدون حصار است» که هرکس با هر سلیقه ای برای انقلاب دل می سوزانند در زیل بسیج گرد هم جمع شوند.

وی اضافه کرد: در سال جدید به عنوان یکی از سیاست ها و اولویت ها در اقتصاد مقاومتی با تشکیل کارگروه هایی همچون کشاورزی،سلامت، محیط زیست،گردشگری،صنعت و انرژی با سه رویکرد رصد ظرفیت های استان و اولویت بندی و مطالبه گری از مسئولین دستگاه های مختلف در این عرصه ها و همچنین گفتمان سازی در دانشگاه ها وجمع نخبگان دانشگاهی برنامه ریزی شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: بسیج دانشجویی سعی بر طراحی الگوی نقش آفرینی اقتصاد مقاومتی در حوزه های فرهنگی، علمی،سیاسی،اقتصادی و جهادی را دارد.

قزل سفلی در ادامه با اشاره به بحث مطالبه گری، گفت: هدف این است با برگزاری پاتوق های مطالبه گری تخصصی فارغ از نگاه های سیاسی با علم و منطق و استدلال به کمک مسئولین رفته، سعی در رفع سوالی که حق دانشجواست، داشته و همچنین به پاسخ گویی تکلیفی است بر مسئولین پرداخته شود.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: یکی از رویکرد هایی که بسیج دانشجویی تعاملات گسترده با مسئولین درحوزه های مختلف است، که اعلام آمادگی خود را در عرصه های که می توان کار مشترک در این سال مهم و خطیر انجام داد، را بیان می داریم.

نظرات بینندگان