کد خبر: ۸۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس مطرح کرد:

حراست دانشگاه‌ها مسئول نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان هستند

پژوهش گفت: متاسفانه از سال 93 تا به حال اقدامی در جهت حل مشکلات خوابگاه‌های خودگردان صورت نگرفته است و امیدواریم در سال تحصیلی جدید بتوان آنها را شناسایی و سامان‌دهی کرد.
به گزارش شیرازه، هادی پژوهش جهرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در دیدار  با دانشجویان بسیجی گفت: حضور شما و بیان مسائل و مشکلات از سر دلسوزی نشان از اخلاص و دغدغه شما بخاطر مسائل و مشکلات در جامعه است.

وی در خصوص خوابگاه های خودگردان، افزود: دغدغه همه اعضا در کمیسون دانشگاهی، خوابگاه های خودگردان است، خوابگاه های خودگردان تا سال 93 آزاد و رها بودند تا اینکه وزارت علوم و بهداشت و درمان ماموریت شناسایی این خوابگاه ها را در دستور کار کمیسیون دانشگاهی قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در ادامه با بیان اینکه خوابگاه های خودگردان به سه دسته تقسیم می‌شوند، بیان داشت: خوابگاه های استاندارد، خوابگاه هایی با حداقل امکانات و خوابگاه هایی که فاقد هرگونه امکانات هستندکه از این تعداد 90 مورد شناسایی شده است، که 40 الی 50 مورد از آن مناسب تشخیص داده شد و برای تعدادی مهلت تعیین شده تا خود را با آیین نامه ها تطبیق بدهند.

پژوهش تصریح کرد: متاسفانه از سال 93 تا به حال اقدامی در جهت حل مشکلات خوابگاه های خودگردان صورت نگرفته است و امیدواریم در سال تحصیلی جدید بتوان آنها شناسایی و سامان دهی کرد.

وی در پایان سخنان خود، اظهار کرد: مسئولیت نظارت بر خوابگاه های خود گردان حراست دانشگاه هاست، که به صورت مستقیم باید بر عملکرد آنها نظارت کنند.

نظرات بینندگان