کد خبر: ۹۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
معاون تبلیغات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع):

دبیرخانه دائمی ستاد دهه کرامت در شیراز احیا می‌شود

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از احیای دبیرخانه دائمی ستاد دهه کرامت در استان فارس خبر داد و گفت: تشکیل و احیا دبیرخانه دائمی ستاد دهه کرامت سبب تداوم برنامه‌های بزرگداشت احمد بن موسی(ع) در طول سال می‌شود.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام احمد سلامی ظهر امروز در جلسه نهایی شورای عالی دهه کرامت با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس باید متناسب با شان عنوان سومین حرم اهل بیت باشد، اظهار داشت: تشکیل و احیا دبیرخانه دائمی ستاد دهه کرامت سبب تداوم برنامه‌های بزرگداشت احمد بن موسی(ع) در طول سال می‌شود.

وی با بیان اینکه با تشکیل دبیرخانه در تمامی برنامه‌های مربوط به حضرت شاهچراغ(ع) مشارکت همگانی حاصل می‌شود، گفت: این انسجام و هماهنگی به ویژه در سالروز شهادت حضرت شاهچراغ(ع) بیشتر احساس می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی افزود: برای اجرای بهتر برنامه‌های دهه کرامت شورای نظارت ستاد دهه کرامت متشکل از آستان مقدس، استانداری، شورای شهر، شهرداری و کانون مساجد تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال تبلیغات ویژه دهه کرامت به شیوه یکسان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: پوستر مشترکی برای این کار تهیه شده که در اختیار ارگان‌ها قرار می‌گیرد تا تبلیغات به صورت یک شکل باشد.

علی محمد موسوی، مدیرکل اجتماعی استانداری فارس نیز در این مراسم با تاکید بر مردمی بودن برنامه‌های دهه کرامت گفت: این دهه فرصت خوبی برای معرفی ولایت‌پذیری و سبک زندگی اسلامی اهل بیت به مردم است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این دهه تغذیه فکری و معنوی برای مردم باشد، افزود: برنامه‌ها باید به گونه‌ای اجرا شود که در شان حضرت احمد بن موسی(ع) و شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت باشد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان