کد خبر: ۹۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۵

رئیس اداره ورزش و جوانان ممسنی مجبور به استعفا شد

اختلافات مدیریتی باعث شد تا رئیس اداره ورزش و جوانان ممسنی مجبور به استعفا شود

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین ، بیستم خرداد ماه بود که اداره کل ورزش و جوانان فارس در اقدامی عجیب و غیر حرفه ای به یکباره تصمیم به برکناری قاسم جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ممسنی کرد و آرش رضایی از کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان را به عنوان مدیر جدید این نهاد ورزشی منصوب کرد. گفته می شود این موضوع بدون اطلاع مسئولین شهرستان صورت گرفته بود و همین امر موجب واکنش رهام پیکری فرماندار ممسنی شد.

پیکری خواستار حضور مجدد قاسم جعفری در پشت میز مدیرتیش شد و بنابراین مدیریت یک روزه آرش رضایی پایان یافت. این اتفاقات نشان می داد که چندان وضعیت مدیریتی ورزش شهرستان ، ثبات ندارد و اختلافات در آن موج می زند.

جالب اینکه مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی در نشست خبری با خبرنگاران از پاسخ به سوالات در خصوص این تغییر مدیریتی امتناع کرد تا مساله شاید سرپوشیده بماند. اما پس از یک ماه قاسم جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان در نامه ای  رسما استعفا می دهد و در بیانیه ها و گفتگوهای خود علت اصلی استعفا را اختلافات عنوان می کند .

قاسم جعفری در این خصوص می گوید:  این بهترین تصمیم من بود تا اختلافات با مدیرکل پایان بپذیرد.

جعفری همچنین گفته بود:  فشارهای سیاسی همیشه وجود دارد و جناح های مختلف سهم خود را میخواهند اما در این میان مسئولین شهرستان و شخص دکتر گودرزی نماینده محترم بر ماندن بنده در این پست پافشاری داشتند .

گفتنی است همواره در شهرستان ممسنی تغییرات مدیریتی پس از انتخابات مجلس  به اوج خود می رسد و باید دید که با این  وضعیت چقدر نماینده شهرستان می تواند وضعیت را آرام نگه دارند و اگر قرار است تغییراتی صورت گیرد در آرامش کامل و بدور از حاشیه رخ دهد.


استعفاء رئیس اداره ورزش و جوانان ممسنی


پایان گزارش /224224

نظرات بینندگان