کد خبر: ۸۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

آیا میراث هاشمی در دولت روحانی به بهره برداری می‌رسد؟!

مشاهدات میدانی خبرنگار شیرازه از ورزشگاه میان رود حاکی از آن است که با توجه به کندی عملیات عمرانی و حتی توقف آن در بسیاری از روزها، بسیار بعید به نظر می رسد که این ورزشگاه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، ورزشگاه میان رود شیراز را باید قصه پرغصه ورزش فارس دانست. پروژه ای که بیش از 20 سال پیش کلنگ آن بر زمین زده شده و پس از گذشت دو دهه، همچنان در پیچ و خم سازندگی قرار دارد!

اما به نظر می رسد بروز برخی اتفاقات در این عرصه، سبب شده است کور سوی امیدی برای بهره برداری از این مجموعه به وجود آید.

دهه فجر سال گذشته بود که آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در دیدار با مسئولین ورزش فارس با بیان اینکه نباید غرور مردم و جایگاه شیراز کم اهمیت شود، گفت: ۲۵ سال است که ورزشگاه میانرود شیراز کلنگ زنی شده اما امروز من روی حرف زدن در این خصوص را با مردم ندارم.

وی در ادامه تصریح کرد: بارها در مورد ورزشگاه میان‌رود صحبت‌ کرده‌ام، اینکه یک پروژه و تکمیل آن 25 سال زمان می‌برد، در شأن فارس و فارسی‌هایی که به‌زعم مقام معظم رهبری، در قله قرار دارند نیست. امام جمعه شیراز ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد تکمیل و استفاده از این پروژه باشیم و توصیه کرد که از توان‌ بخش خصوصی و شهرداری در تکمیل این پروژه استفاده کنند.

پس از این اظهارات بود که کامیاب مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان فارس نیز در سخنانی اظهار داشت: ورزشگاه میان‌رود تا پایان سال جاری(یعنی سال 95) به بهره برداری خواهد رسید و این پروژه یکی از برنامه‌های در دست اجرای این اداره‌کل است که با اجرایی شدن آن شیراز دارای یکی از بزرگ‌ترین ورزشگاه های فوتبال خواهد شد.

وعده تکمیل و راه اندازی ورزشگاهی که طی 21 سال ساخته نشده، آن هم در عرض یک سال وعده ای امیدوار کننده درخصوص عزم جزم شده مسئولان برای ایجاد تحول در عرصه پروژه های عمرانی است اما با این وجود، در حالی که دومین ماه سال 95 نیز به نیمه رسیده مشاهدات میدانی خبرنگار شیرازه از ورزشگاه میان رود حاکی از آن است که با توجه به کندی عملیات عمرانی و حتی توقف آن در بسیاری از روزها، بسیار بعید به نظر می رسد که این ورزشگاه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

البته «شیرازه» در این باره به قضاوت و پیش داوری نخواهد پرداخت بلکه امیدوار است وعده «کامیاب» شدن ورزش فارس با راه اندازی این ورزشگاه در سال جاری به زودی تحقق یابد. اما توجه به این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که مسئولان، نباید وعده هایی دهند و سپس تحقق آن وعده ها را به عناوین و بهانه های مختلف به تعویق بیاندازند بلکه باید از ابتدا، بر مبنای یک حساب دقیق و کار کارشناسی شده سخن بگویند.
نظرات بینندگان